پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شورای راهبردی

حوزه/ حجت الاسلام انصاری نیا گفت: تقویت و وحدت بخشی به نیروهای انقلابی در سطح استان سمنان، از سوی شورای راهبردی قرارگاه های فرهنگی این استان دنبال می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام محسن انصاری نیا، در نشست شورای راهبردی قرارگاه‌های فرهنگی استان سمنان، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: تقویت و وحدت بخشی به نیروهای انقلابی در سطح استان سمنان، از سوی شورای راهبردی قرارگاه‌های فرهنگی این استان دنبال می‌شود.

دبیر شورای راهبردی قرارگاه های فرهنگی استان سمنان تصریح کرد: شورای راهبردی قرارگاه‌های فرهنگی استان سمنان، به منظور هم‌گرایی و هم‌افزایی فعالیت جوانان در بخش دغدغه‌های مقام معظم رهبری و پرداختن به موضوعات اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی استان سمنان فعالیت می‌کند.

وی افزود: این شورا با محوریت ائمه جمعه و تنها در حوزه فرهنگی و اجتماعی و به دور از دیدگاه های سیاسی در سطح شهرستان‌های استان سمنان در حال فعالیت است.

حجت الاسلام حسنعلی قدرتی، عضو شورای راهبردی قرارگاه های فرهنگی استان سمنان، نیز در این نشست با بیان اینکه تنها استانی هستیم که شورای راهبردی قرارگاه های فرهنگی آن با تنظیم اساسنامه و زیر مجموعه نماینده ولی فقیه در استان فعالیت می کند، اظهار داشت: شورای راهبردی قرارگاه های فرهنگی استان سمنان با هدف هم افزایی میان گروه های فرهنگی و فعالیت در جامعه شکل گرفته است.

وی افزود: این شورا در حال حاضر با جذب ۱۵۰ نیروی جوان و جلب همکاری ۴۰ موسسه فرهنگی بانوان قدم اول فعالیت‌های خود را در شهرستان سمنان با برگزاری نشست‌های تخصصی آغاز کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha