جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ برگزاری کلاس «آموزش منبر» و «محفل انس با قرآن کریم» در مدرسه علمیه قروه

حوزه/ مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) هم‌زمان با هفته قرآن و عترت محفل انس با قرآن کریم را با عنوان «شمیم قرآن در حریم کرامت» برای مدیران مدارس قرآنی، دانش‌آموزان و نخبگان قرآنی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) محفل انس با قرآن کریم با عنوان «شمیم قرآن در حریم کرامت» را همزمان با هفته قرآن و عترت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌کند.
مجری‌گری این محفل نورانی با آقایان علی ربیعی و رسول مهدوی خواهد بود و حجت‌الاسلام داستان‌پور نیز به عنوان کارشناس در این برنامه حضور خواهد داشت.
در این مراسم که مدیران قرآنی استان قم، دانش‌آموزان و نخبگان قرآنی حضور خواهند داشت، حامد علیزاده رتبه نخست مسابقات بین‌المللی مالزی و قاریان ممتاز نوجوان امیرحسین محبی از لرستان و محمدمهدی طالبیان به تلاوت قرآن می‌پردازند.

اجرای برنامه حفظ قرآن کریم در این محفل قرآنی توسط استاد علی حبیبی حافظ کل قرآن کریم و تعدادی از حافظان کل قرآن مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) صورت خواهد پذیرفت.
از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی، اجرای گروه تواشیح و برگزاری آیین تجلیل نخبگان قرآنی دانش‌آموز است.

این محفل انس با قرآن کریم روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۹ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha