پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سعید نمکی وزیر بهداشت

حوزه/ نمکی گفت: وظیفه خدمتگذاران جامعه این است که راهمان را از شرک و دروغ و ریا جدا کنیم و اگر این اتفاق بیوفتد هیچگاه دشمنان به آرزو خود نخواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، سعید نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، امروز در آئین نکوداشت وحدت حوزه و دانشگاه با تبریک این روز یادآور شد: مهمترین واژه‌ای که شهید مفتح خالق آن بود، مساله وحدت حوزه و دانشگاه بود.

وی با بیان اینکه دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی با هم متحد شده اند، تاکید کرد: وظیفه خدمتگذاران جامعه این است که راهمان را از شرک و دروغ و ریا جدا کنیم و اگر این اتفاق بیوفتد هیچگاه دشمنان به آرزو خود نخواهند رسید.

نمکی با تاکید بر اهمیت وحدت بین حوزه و دانشگاه ابراز داشت: توجه به انسجام بیشتر بین حوزه و دانشگاه، امروز بیش از پیش احساس می شود و راه مقابله با بسیاری از مشکلات نیز تحقق این موضوع می باشد.

وی افزود: هموار ساختن مسیر وفاق ملی در بین نخبگان کشور برای دست‌یابی به توسعه، از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه همه ارکان های نظام باشد.

وزیر بهداشت وفاق بین ارکان نظام را زمینه ساز اتفاقات خوبی در آینده دانست و گفت: هر وقت وفاق و همدلی بین ارکان نظام صورت گرفته، هم رهبر معظم انقلاب خوشحال شده اند و هم از طریق این وفاق توانسته‌ایم اقدامات موثری انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث ذخیره دارو با مشکلی مواجه نیستیم یادآور شد: علیرغم فشارهای تحریم دارو و درمان، هیچ انبار و مرکزی نیست که در حوزه بهداشت درمان و آموزش پزشکی تا تیرماه سال جاری ذخیره نداشته باشد.

نمکی تصریح کرد: با وجود تحریم‌ها، این آمادگی وجود دارد تا طرح‌های توسعه را ادامه دهیم و البته لازم به ذکر است که تا کنون از ۱۰۰۰ پروژه نیز بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه آمار افتتاح تخت جدید تا کنون ۴۰۰۰ تخت بوده است اظهار داشت: برای اولین بار امسال ۸۴۰۰ تخت جدید را راه‌اندازی خواهیم کرد و این یک آمار جدید در این موضوع است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha