شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معارفه مدیر مدرسه علمیه خوی

حوزه/ مدیر جدید مدرسه علمیه آیت الله میرزا ابراهیم خوی با حضور مدیران استانی، شهرستانی و امام جمعه این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، آیین تکریم و معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه سفیران هدایت میرزا ابراهیم شهید خوی امروز با حضور مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌غربی، امام جمعه این شهرستان و جمعی از طلاب و روحانیون این خوی در این حسنیه این مدرسه برگزار شد.

 در این مراسم از زحمات حجت الاسلام حسن فرشباف تجلیل و حجت الاسلام حسین آقایارلو بعنوان مدیر جدید مدرسه علمیه سفیران هدایت میرزا ابراهیم شهید خوی منصوب شد.

حجت الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه خوی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدیر سابق مدرسه علمیه میرزا ابراهیم، گفت: شهرستان خوی در این چند سال با زحمات مسئولین توانسته است مدیرانی را برای مدیریت مدارس علمیه استان تربیت کند و لذا لازم است مسئولین به مدارس علمیه این شهرستان توجه جدی داشته باشند.

حجت الاسلام صفدر محمدی هم در این مراسم اظهار داشت: تلاش همه مسئولین حوزه علمیه استان تعالی مدارس علمیه و رشد علمی و تهذیبی طلاب است و نگاه مدیریت استان به همه مدارس نگاه عادلانه است.




انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha