سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تبریک رئیس دانشگاه ادیان به حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری

حوزه/ رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در پیامی،‌انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری به ریاست مجمع تقریب مذاهب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری به ریاست مجمع تقریب مذاهب اسلامی را تبریک گفت، متن پیام تبریک به شرح زیر است:

 حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حمید شهریاری (زیدت توفیقاته)

با سلام و احترام،

بی‌تردید، پیگیری وحدت اسلامی و تقریب مذاهب به عنوان یک اصل اسلامی که از مهم‌ترین آرمان‌های مصلحان و احیاگران اسلامی در سده‌های اخیر بوده، نیازمند مردانی است دنیادیده، سرد و گرم چشیده و دامن نیالوده.

انتخاب و انتصاب جناب‌عالی که از سوابق علمی و مدیریتی درخشانی برخوردارید، به دبیرکلی مجمع تقریب بین مذاهب و کسب اعتماد رهبری که همواره دغدغه انسجام امت اسلامی را داشته‌اند، نشانگر شایستگی‌های شما و نیز مسئولیت‌پذیری شما است.

دانشگاه ادیان که همواره دو آرمان تقریب مذاهب و گفت‌وگوی ادیان را دنبال کرده و به عضویت جناب‌عالی در هیئت امنایش مبتهج است، ضمن تبریک به جناب‌عالی به خاطر این اقدام و اهتمام، آمادگی خود را برای کمک به پیشبرد منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های جناب‌عالی در این مسئولیت جدید اعلام داشته، توفیقات روزافزون شما را در تعامل صادقانه و صمیمانه با پیروان و عالمان دیگر مذاهب اسلامی در داخل و خارج، آرزو می‌نماید.

سید ابوالحسن نواب

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha