سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
امین بابازاده منتقد سینما

حوزه/ کارشناس و منتقد سینما و تلویزیون گفت: خوشبختانه در ماه های اخیر، سریال های تلویزیونی به ویژه از منظر قصه پردازی و توجه به درام نسبت به گذشته، عملکرد بهتری داشته اند.

امین بابازاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: همچنین یکی از نکات ارزشمند و قابل توجه سریال های اخیر همچون سریال "وارش"، "حکایت های کمال" و غیره این است که از فضای صرفاً آپارتمانی و تهرانی فاصله گرفته و قصه های تاریخی و مربوط به زندگی مردمانی خارج از پایتخت را هم روایت می کند.

وی افزود: در گذشته در سریال ها و فیلم های عموماً آپارتمانی، به جای خلق درام، شاهد خلق موقعیت بودیم اما در حال حاضر از منظر ایجاد درام و تعلیق مناسب و نیز قصه پردازی، وضعیت بهتر از قبل است و همین مساله نیز در افزایش رضایت مخاطبان تلویزیون مؤثر بوده است.

این هنرمند مستندساز همچنین گفت: البته برخی سریال ها و فیلم ها، وجه سیاه نمایی شان بیشتر است که امید است در این باره به ویژه در امر مهم درام پردازی، نویسندگان و کارگردانان به گونه ای رفتار کنند که یک مقدار این نگاه فعلی تعدیل شود و این طور نباشد که در پیشبرد قصه، بیشتر بر مشکلات و سختی ها و مصیبت ها تمرکز شود و از وجه دیگر قضیه به نوعی غفلت صورت گیرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha