جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در سومین جلسه شورای اقامه نماز تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم بهره‌گیری از همه قالب‌های هنری در جهت ترویج ارزش‌های دینی و فرهنگ نماز تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در سومین جلسه شورای اقامه نماز تبلیغات اسلامی بوشهر که با حضور امید پارسایی فر، رئیس و کارکنان حوزه هنری استان برگزار شد، بر لزوم بهره‌گیری از همه قالب‌های هنری در جهت ترویج ارزش‌های دینی و فرهنگ نماز تأکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: یکی از اشکالات عمده ای که هم در بخش تبلیغی و هم در بخش هنر وجود دارد این است که ما ظرفیت های خودمان را در کنار هم قرار نمی دهیم؛ حوزه هنری با نگاه مستقل، و سازمان تبلیغات با نگاهی مستقل فعالیت می کنند و یک جاهایی هم ممکن است همدیگر را خنثی کنیم.

وی اظهار کرد: همه ابزارهای تبلیغ و هنر می توانند در خدمت دین باشند و همکاران محترم مسیر هم افزایی را مسیر هم افزایی را در عمل گسترش دهند و زمینه به هم نزدیک شدن دو نهاد را فراهم کنیم.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تأکید بر لزوم افزایش همکاری های تبلیغات اسلامی و حوزه هنری در سطح استان، ابراز داشت: هر دو مجوعه متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی بوده و زیر پرچم این سازمان حرکت می‌کنیم و افتخار همه ما این است که وابسته به نهاد مقام معظم رهبری هستیم.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان این که نماز همیشه باعث رستگاری انسان بوده و هست، افزود: امیدواریم بحث نماز باعث رستگاری ما در حوزه کاری هم شود و با این عنوانی که زیر چتر اقامه نماز دور هم جمع شده ایم، بتوانیم فاصله های موجود را به هم نزدیک‌تر بکنیم و بتوانیم بیش از پیش در کنار هم، با هم و برای خدمت بیشتر به نظام اسلامی و ترویج ارزش‌های دینی باشیم.

وی تاکید کرد: در قرآن کریم داستان های بسیار ارزشمندی موجود است که اگر اینها را در قالب هنر به جامعه ارائه بدهیم قطعاً همه بهره مند خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha