پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مچلس گفت: با اهمیت بالایی که صداوسیما به عنوان رسانه ملی در فرهنگ سازی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی دارد، متأسفانه در بودجه سال آینده درصد بسیاری کمی برای این سازمان درنظر گرفته شده است.

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به اهمیت رسانه ملی در کشور، گفت: با اهمیت بالایی که صداوسیما به عنوان رسانه ملی در فرهنگ سازی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی دارد، متأسفانه در بودجه سال آینده درصد بسیاری کمی برای این سازمان درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با وجود افزایش هزینه ها و تورم، بودجه رسانه ملی نسبت به سال گذشته کاهش یافته، در حالی که صداوسیما بیشترین سهم را در فرهنگ سازی و تأثیرگذاری در جامعه داراست.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان با بیان اینکه باید فضای مجازی را تقویت کنیم، تصریح کرد: ما در قانون به این نکته اشاره کرده ایم که باید تخصیص قابل توجهی برای حوزه ی صدا و سیمای جمهوری اسلامی تعلق بگیرد تا تاثیرگذاری مثبتی را در جامعه داشته باشد.

حجت الاسلام عبادی نسبت به کاهش تخصیص بودجه رسانه ملی واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: طبق قانون این مقدار تخصیص کم به این سازمان باید توسط دیوان محاسبات پیگیری تا ردیف بودجه ای آن اصلاح شود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با سرمایه گذاری بر روی رسانه ها و شبکه های معاند به دنبال ترویج فرهنگ های غربی در کشور هستند، افزود: استکبار جهانی به دنبال تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی در جامعه است تا به وسیله آن به اهداف پنهان اقتصادی و سیاسی خود دست یابد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان با اشاره به اینکه ایمان و اعتقاد نقطه قوت مردم ایران است، عنوان کرد: دشمن تا امروز هر نقشه ای کشیده، نقش برآب شده است و امروز در جنگ روانی خود، با ایجاد روحیه نا امیدی در مردم، نقطه قوت مردم ایران را مورد هدف قرار داده است.

حجت الاسلام عبادی در پایان با بیان اینکه استکبار جهانی می خواهد کشور ما را شبیه سوریه کند، تاکید کرد: ما باید امروز با تقویت فکری، مادی و معنوی صدا وسیما و رسانه ملی مثل همیشه نقشه های دشمن را باطل کنیم نه اینکه  نسبت به آن کم توجه بوده و با کاهش بودجه در عمل این سازمان را خلع سلاح کنیم.

پایان خبر/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha