جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری طرح «میثاق ۲» به مدت ۳ روز با حضور بیش از ۴۲ نفر از طلاب مدارس علمیه شرق استان، در شهرستان سنقر و کلیایی خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، از برگزاری طرح «میثاق طلبگی ۲» مختص طلاب سال اول مدارس علمیه شرق استان، در شهرستان سنقر و کلیایی خبر داد و گفت: این برنامه ویژه طلاب سال اول، در راستای ارزیابی عملکرد تربیتی مدیران و اجرای برنامه های آموزشی در قالب(تجوید، احکام، کارگاه های مشاوره ای، انگیزشی و انجام برنامه های تربیتی صورت می گردد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: راهبرد پرورش طلاب در زمینه های مختلف اخلاقی، تربیتی، مشاوره و مهارتی و بصیرتی و... و. ، بصورت جدی مورد تاکید این معاونت بود و در مدارس با جدیت خاصی در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: بریا حصول نتیجه و ارزیابی لازم از عملکرد تربیتی مدیران مدارس سنقر، هرسین، کنگاور، صحنه و مدرسه قرآنی، «دوره میثاق طلبگی ۲» با حضور طلاب این مدارس از فردا به مدت ۳ روز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی فر با بیان اینکه در این دوره، طلاب از جهت وضعیت قرآنی، احکام، آداب طلبگی، مباحث مشاوره ای و روانشناختی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت، ابراز امیدواری کرد: طلاب با شرکت در این گونه برنامه ها از لحاظ انگیزشی تقویت شوند و شاهد رشد روز افزون آنان باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین آبادی IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    0 0
    بنده پسرم امسال در یکی از مدارس علمیه استان کرمانشاه مشغول به تحصیل علوم دینی شده، حقیقتا خواستم تقدیر و تشکر از مدیریت حوزه علمیه استان کرده باشم که برنامه های خوبی را برای پرورش روح و روان فرزندانمان تدارک دیده اند و پسرم از حضور در حوزه رضایت دارد.