جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وقتی دولت فضای مجازی را در دست همان افرادی که فرهنگ اسلامی ما را تخریب می کنند، می گذارد با این قضیه باید چه کار کرد؟ اگر چنانچه دولت به وظیفه ی خود عمل کند، با بصیرتی که ملت دارد می توانیم بر دشمنان پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل بنیاد ملی خانواده با بیان اینکه کارگردانی استعمار بین المللی باعث شده تا درصد آسیب های فرهنگی بالا رود، اظهار کرد: بدترین آفت نوع بشر، تفکر لیبرال دموکراسی غرب است.

وی افزود: هر موجودی آفتی دارد و برای جامعه بشری نیز انواع آسیب ها، بیماری ها و آفت ها در جهت جسمانی، روحی، فکری و عقیدتی وجود دارد، اما همه ی آن آفت های مادی و معنوی خلاصه می شود در تفکر مریض ضد انسانی لیبرال دموکراسی غرب.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: تفکر لیبرال دموکراسی غرب برای اینکه به اهدافش که همان سلطه بر جهان است، دست پیدا کند از هیچ جنایتی فروگذار نمی کند، لذا بهترین ابزار کارش برای وصول به این سلطه ی بین المللی این است که انسان ها تنها بمانند و برای این جهت همه ی آنچه که مورد جمع و تجمع انسان ها است را ویران می کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: تفکر لیبرال دموکراسی غرب سیستم حکومت ها را تحت تأثیر قرار می دهد و آن ها را ویران می کنند، قومیت ها را نیز بر اساس یک نوع نژاد پرستی و خود پرستی خاص از بین می برد و در میان جوامع بشری با عناوین مختلف، دام پهن می کنند و بحث دین و مذهب، زن و مرد را به میان می آورد تا خانواده ها را ویران کند.

وی با بیان اینکه در دستان دشمنان، صنعت سخت افزاری و نرم افزاری همراه با مکر و خدعه قرار دارد، ادامه داد: اگر در گذشته های تاریخ در صدها سال نیم درصد آسیب های فرهنگی داشتیم، در زمان کنونی می بینیم که در ده سال و بیست سال چه تغییراتی حاصل می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه احادیث اسلام بر عظمت بنیان خانواده، اجر و ثواب و تربیت فرزند اشاره دارد، گفت: در گذشته این روایات را می خواندیم، اما به معنی آن بی توجه بودیم و اکنون می فهمیم که چه گنج هایی در احادیث و روایات نهفته است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: درست است که غافلگیر شدیم و آسیب دیده ایم، اما نباید خود را ببازیم بلکه باید این مورد را به عنوان یک حباب در نظر گرفت و با روشنگری و بصیرت افزایی، فرهنگ های انسانی، اسلامی و ایمانی را ترویج کرد زیرا اینگونه می توانیم بر این بلا و مصیبت فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب غالب شویم.

وی با بیان اینکه پیشرفت دشمنان در هجمه های ابتدایی است، گفت: اگر بصیرت افزایی و رشد علمی، عقلی، عقلانی، فلسفی، دین شناسی، انسان شناسی و معادشناسی به صورت ریشه ای مورد توجه قرار گیرد می توانیم دشمنان را عقب برانیم.

فضای مجازی در دست افرادی است که بدنبال تخریب فرهنگ اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: دولت به معنی عامش باید وظیفه اش را انجام دهد، اما وقتی دولت فضای مجازی را در دست همان افرادی که فرهنگ اسلامی ما را تخریب می کنند، می گذارد با این قضیه باید چه کار کرد؟ اگر چنانچه دولت به وظیفه ی خود عمل کند، با بصیرتی که ملت دارد می توانیم بر دشمنان پیروز شویم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: هر منطقه ای که تحت تأثیر فرهنگ غرب قرار گرفته، متأسفانه به بیماری خطرناک تفکر غرب، آن هم با درصد بالا گرفتار شده و هرکجا که مردم پایبند به دین، ایمان و ارزش های الهی و انسانی بوده اند، کمتر آسیب دیده است.

وی گفت: چندین سال پیش آماری از طلاق در شمال و جنوب تهران و سایر شهرهای کشور ارائه شد که در شمال تهران وحشت زا و در جنوب تهران دارای افت بود، اما باید گفت که این آمار برای جامعه ما بسیار نامطلوب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در دین اسلام هیچ حلالی به اندازه طلاق مبغوض نیست، ادامه داد: طلاق باعث خسران ها و عوارضی از جهت شخصی، و آسیب های معنوی، وجدانی و عاطفی در فرد و جامعه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطر نشان کرد: اگرچه ما آسیب دیده ایم، اما مکتب ما آنقدر غنی است و مردم ما آن قدر با استعداد هستند که با بصیرت افزایی نه تنها می توانیم این آسیب ها را جبران کنیم بلکه می توانیم پیام اسلام و انقلاب را که برای همه بشریت است، به دنیا صادر کنیم.

وی در پایان گفت: اگر درست عمل کنیم می توانیم فرهنگ خود را به کشورهای اروپایی و جبران شکست های فرهنگی آنها، صادر کنیم.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha