جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش وحدت حوزه و دانشگاه در حوزه علمیه تبریز

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در همایش وحدت حوزه و دانشگاه تبریز گفت:  وحدت حوزه و دانشگاه بیشتر در بحث اساتید مطرح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری، مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در همایش وحدت حوزه و دانشگاه تبریز که در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: عروج ملکوتی کسی که سبب وحدت حوزه و دانشگاه شد، گرامی می داریم.

 وی ادامه داد : شهید آیت الله مفتح و آیت الله  شهید مرتضی مطهری، قبل از انقلاب  وحدت بین حوزه و دانشگاه را رقم زده بودند و با خون پاکشان این وحدت را تداوم بخشیدند. الحمدلله از آن تاریخ که ۴۰ سال می گذرد، هر سال این بحث پربارتر و مهم تر جلوه می کند.

 امام جمعه موقت تبریز افزود: یک عالم هیچ وقت به خودش اجازه  تفرقه و عدم وحدت نمی دهد. قطعا همه دست اندرکاران حوزه و دانشگاه در بحث وحدت حوزه و دانشگاه، وحدت قوی و محکمی دارند.

 مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی تصریح کرد: وحدت حوزه و دانشگاه بیشتر در بین اساتید مطرح شود و دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه سعی کند وحدت بین اساتید را بیشتر کند و این خیلی مهم و ضروری است.

 وی ادامه داد : وحدت حوزه و دانشگاه در مرحله اول، وحدت بین اساتید و در مرحله بعد وحدت سیاستگذاری حوزه و دانشگاه است و اگر این دو گروه با هم وحدت داشته باشند، این وحدت به کل حوزه و دانشگاه سرایت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha