پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضور و امداد رسانی طلاب مدرسه علمیه مروی تهران در شهر سیل زده پلدختر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز با اشاره به سازمان‌دهی جوانان بسیجی برای امدادرسانی به مردم از سوی طلاب جهادی این مدرسه، گفت: هم اکنون تعداد بسیار زیادی از نیروهای بسیجی به فرماندهی طلاب و روحانیون در حال کمک و خدمات‌رسانی به مردم هستند که امید است با فروکش کردن آب‌های سطحی، کیفیت این امدادرسانی‌ها افزایش یابد.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به مجموعه اقدامات جهادی این مدرسه علمیه در جریان آب‌گرفتگی‌های اخیر اهواز، اظهار داشت: پس از آغاز باران‌های سیل‌آسا و بنا به تنفیذ اختیار تعطیلی مدارس از سوی مدیریت حوزه علمیه خوزستان، کلیه دروس حوزوی در مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز را تعطیل و طلاب با به حالت آماده‌باش درآوردیم.

وی ادامه داد و گفت: پس از آب‌گرفتگی‌های گسترده در سطح کلان‌شهر اهواز، به‌جای اینکه طلاب را در مدرسه فراخوان کنیم، آنها را به مساجد و پایگاه‌های بسیج فرستادیم تا در آنجا نیروهای بسیجی و مردمی را برای امدادرسانی به شهروندان آسیب‌دیده سازمان‌دهی کنند.

حجت‌الاسلام موسوی اذعان کرد: بحمدالله طلاب جهادی مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، از ابتدای بارندگی‌ها تاکنون در حال کمک‌رسانی به مردم بوده و اقدامات گسترده‌ای در زمینه امدادرسانی به شهروندان مناطق حاشیه و آسیب‌دیده شهر انجام داده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در پایان گفت: هم اکنون تعداد بسیار زیادی از نیروهای بسیجی به فرماندهی طلاب و روحانیون در حال کمک و خدمات‌رسانی به مردم هستند که امید است با فروکش کردن آب‌های سطحی، کیفیت این امدادرسانی‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha