چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
سردار فرجی

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ارتباط او با رزمندگان که در جبهه های دفاع مقدس حضور داشتند، حسنه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار مهدی فرجی، جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، ظهر امروز در آیین رونمایی المان آیت‌الله تألهی، اظهار کرد: در زمان حیات آیت‌الله تألهی بسیاری از افراد برای برطرف کردن شبهات خود نزد او می‌آمدند. یک بار یکی از مسئولان برای همین امر در منزل ایشان حضور یافت و قبل از اینکه سؤال خود را مطرح کند، آیت الله تألهی پاسخ او را با سه کلمه «مدارا کردن با مردم» داد.

وی رابطه آیت الله تألهی و رزمندگان را بسیار خوب دانست و افزود: ارتباط او با رزمندگان که در جبهه‌های دفاع مقدس حضور داشتند، حسنه بود، به‌طوری که آنها را با فراغ بال زیارت می کرد و این ویژگی آیت الله تألهی کمتر در رسانه ها بازتاب داشته است.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آیت‌الله تألهی یک شخصیت سیاسی و انقلابی بودند، اذعان کرد: ایشان دارای روحیه جهادی بود و پیرو ولی فقیه بودند به‌گونه‌ای که به امام خمینی(ره) و مقام رهبری ارادت ویژه داشتند.

وی اضافه کرد: آیت‌الله تألهی نسبت به مسائل اجتماعی حساسیت فراوانی داشتند و  به مسائل دفاع مقدس، ایثارگران رزمندگان و  خانواده‌های آنان توجه داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha