جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 876708
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
بیانیه

حوزه/ امام جمعه و فرماندار شهرستان رزن، به مناسبت «روز رزن» بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده، امام جمعه رزن و سیدرضا سلامتی فرماندار شهرستان رزن، به مناسبت روز رزن و روز وحدت حوزه و دانشگاه بیانیه مشترکی را صادر کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت در هدف، و هدف این است که همه به سمت ایجاد یک جامعه اسلامی پیشرفته مستقل و جامعه الگو حرکت نمایند.

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)

روز وحدت حوزه و دانشگاه از یادگارهای ارزشمند امام خمینی ( ره) در جهت اسلامی سازی صحیح جامعه ما بوده ، هست و خواهد بود.

شهید مفتح (ره) از برجسته ترین روحانیون فداکار ، روشن فکر و آشنای به زمان بودند. ایشان از معدود روحانیون آن زمان بودند که قدرت بسیاری در ارتباط گیری با نسل جوان و دانشجویان و کسانی که مایل بودند پیام دین اسلام را با زبان روز از یک روحانی بشنوند ، داشتند. یاد و خاطره آن شهید والامقام را گرامی می داریم.

در نظام اسلامی علم و دین همگام با یکدیگر حرکت می کنند. دانشگاهیان و حوزوی‌های با وحدت محکم و برداشتن گام های مشترک بسیار در راستای تحقق انسانیت و سپس حفظ جامعه اسلامی واقعی تا ظهور منجی عالم بشریت، قائم آل محمد (ص) ، حضرت مهدی (عج) با هرگونه حرکت هنجار شکنی در جامعه مقابله کرده و با توسعه جامعه اسلامی و گسترش جهانی آن، صدای عدالت خواهی را در دنیا فریاد می‌زنند.

یقیناً وحدت حوزه و دانشگاه سدی محکم در برابر نفوذ تهاجم فرهنگی دشمن می باشد .گرامیداشت این روز مهم بهانه‌ای شد تا ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه با تجدید میثاق با آرمانهای امام شهدا و شهید آیت الله دکتر مفتح ، سرداران و ۴۷۲شهید سر افراز شهرستان رزن مراسم بزرگ داشت برگزار گردد لذا اینجانبان از کلیه اقشار و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص همشهریان شهید پرور شهرستان رزن دعوت به عمل می‌آورد در مراسم یادواره شهدای شهرستان رزن و ۲۷ آذر روز رزن شرکت فرمایند

حجت الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده امام جمعه شهرستان رزن
سید رضا سلامتی فرماندار شهرستان رزن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha