پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ کلاس آموزشی امداد ونجات برای کارکنان مرکز مدیریت-توسط هلال احمر

حوزه/ اولین جلسه دوره مقدماتی امداد ونجات ویژه کارکنان مرکز مدیریت حوزه های علمیه با حضور 40نفر از کارکنان ستادی با همکاری هلال احمر استان قم درحال برگزاری است.

حجت الاسلام پناهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهمیت آشنایی حوزویان با کمک های اولیه و امداد و نجات در حوادث غیر مترقبه و با اشاره به برگزاری دوره های امداد نجات در مرکز مدیریت حوزه های علمیه، گفت: در این دوره که طی 11جلسه با حضور استاد یعقوبی از کارشناسان جمعیت هلال احمر استان برگزار می شود، شرکت کنندگان با مباحث امداد و نجات آشنا می شوند.

حجت الاسلام پناهی با بیان اینکه کمیته آموزش ستاد حوزوی مواجهه با بحران و حوادث غیر مترقبه با همکاری معاونت منابع انسانی و پشتیبانی حوزه و جمعیت هلال احمر استان قم این دوره را برگزار می کند افزود: دوره تکمیلی آن نیز طی 22 جلسه برگزار خواهد شد و پس از پایان دوره برای شرکت کنندگان، گواهینامه  پاین دوره صادرخواهد شد.

وی  یاد آور شد :با توجه به استقبال گسترده کارکنان مرکز مدیریت حوزه جهت  شرکت در این دوره آموزشی، کمیته آموزش ستاد حوزوی مواجهه با حوادث غیرمترقبه ، دوره دوم را نیز برگزار   می کندکه البته  پس از تصمیم گیری نهائی، جهت ثبت نام داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

حجت الاسلام پناهی با بیان اینکه حضور روحانیت در خدمات رسانی به ویژه امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله و سیل چشمگیر بوده اظهار امیدواری کرد این دوره ها در استانها نیز برگزار شود تا در صورت ایجاد بحران و حوادث غیر مترقبه به که به مناطق آسیب دیده اعزام می شوند بهتر بتوانند خدمت رسانی نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha