شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کیومرث حاجی زاده

حوزه/ شب گذشته نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برای بررسی روند تخلیه آب‌های سطحی، از مناطق بحرانی بازدید کرد که در این حین مدیرکل مدیریت بحران، فوراً خود را به منطقه می‌رساند تا مبادا جای خالی‌اش، شبهه‌ای را برای نماینده ولی‌فقیه ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، شب گذشته حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برای بررسی روند تخلیه آب‌های سطحی، از مناطق بحرانی بازدید کرد.

در این بازدید علاوه بر سرتیم گروه‌های جهادی، کیومرث حاجی‌زاده، مدیرکل ستاد مدیریت بحران خوزستان، امام جمعه اهواز را همراهی می‌کردند.

اما حضور حاجی‌زاده در کنار نماینده ولی‌فقیه، حاشیه‌هایی را هم به همراه داشت.

در این راستا، یکی از مدیرگروه‌های جهادی به خبرنگار ما گفت: دیشب به همراه امام جمعه اهواز از مناطق آب‌گرفته شهرک دانشگاه و برخی نقاط آب‌گرفته حاشیه اهواز بازدید کردیم. آقای حاجی‌زاده به‌محض اینکه متوجه شد حاج آقای موسوی قرار است از منطقه بازدید کند، به همراه تیم خود در منطقه حاضر شد تا مبادا جای خالی‌اش، شبهه‌ای را برای نماینده ولی‌فقیه ایجاد کند!.

این روحانی جهادی، با بیان اینکه آقای حاجی‌زاده، از ابتدای شروع بحران ۲ مرتبه در منطقه حاضر شده بود، گفت: حضور مسئول بدون تأثیرگذاری چه دردی را دوا می‌کند!؟ مردم از مسئولان حضور مؤثر می‌خواهند نه تشریفاتی....

به گزارش حوزه- مسئولان مدیریت بحران خوزستان در جریان آب‌گرفتگی‌های اخیر، تلاش خوبی از خود نشان دادند اما اگر نبود حضور جهادی نیروهای پایِ کارِ مردم، اوضاع کنونی مناطق آب‌گرفته معلوم نبود چگونه مدیریت می‌شد.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha