شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
امام جمعه میاندوآب

حوزه/ حجت الاسلام حسن زاده گفت: انتخابات، عرصه امتحان برای مردم و مسئولان است، مردم باید در این عرصه حق محور بوده و حق را بشناسند و واجب است که از کاندیدای اصلح حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام  حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب اظهار داشت: کانون خانواده‌ها ها باید به مودت و محبت تبدیل شود نه اینکه جای صفا و صمیمیت را فضای مجازی بگیرد.

وی ادامه داد: گوشی‌های هوشمند و استفاده از فضای مجازی متاسفانه در افزایش آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق تاثیرگذار بوده است

امام جمعه میاندوآب افزود: کاندیدای نمایندگی مجلس باید از دادن وعده‌های دروغ بپرهیزند و طرفداران نامزدهای مجلس هم از تهمت زنی و بردن آبروی دیگران خودداری کنند.

وی اضافعه کرد: کاندیداهای نمایندگی مجلس باید برنامه‌ها و اهداف خود را به مردم بگویند و از تخریب یکدیگر و تحریک قومیت‌ها خودداری کنند.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به این‌که نماینده مجلس باید صدای خواسته‌های مردم خود باشد گفت: انتخابات، عرصه امتحان برای مردم و مسئولان است، مردم باید در این عرصه حق محور بوده و حق را بشناسند و واجب است که از کاندیدای اصلح حمایت کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان نظارتی نقش خطیری دارند و طبق سفارش امام امت نباید اجازه دهند این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

امام جمعه میاندوآب بیان داشت:  کسانی که صلاحیت نداشته و یا مشکلی در مسئولیت‌های قبلی داشتند نباید صلاحیت بگیرند و به مجلس راه یابند.

وی افزود:  مجلس از جایگاه والایی برخوردار بوده و به عنوان ریل گذار قوای دیگر است و هر گونه سهل انگاری و تساهل و تسامح در بررسی صلاحیت‌ها خیانت به مردم است.

حجت الاسلام حسن‌زاده تصریح کرد: مردم  در انتخاب خود نماینده ای در تراز ملت و گام دوم انقلاب و نیروی انقلابی و پا به کار و مبارز در برابر دشمنان و اشداعلی الکفار و رحما بینهم را به مجلس بفرستند و نباید گرایشات و گروه‌های مختلف مردم را نا امید کنند.

وی بیان داشت:  باید به بافت فرسوده شهری توجه کرد چرا که اگر خدای نکرده حادثه طبیعی در میاندوآب بوقوع بپیوندد، امکان امدادرسانی در کوچه‌های باریک و تنگ وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha