شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آغاز هم اندیشی سیزدهم ستاد همکاریها

حوزه/ سیزدهمین هم اندیشی سالانه، ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با حضور مسئولین عالی حوزه و آموزش و پرورش، در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خراسان رضوی، سیزدهمین هم اندیشی سالانه، ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور و محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، امروز صبح در مجتمع فرهنگی آموزشی نیایش مشهد آغاز و تا عصر فردا ادامه خواهد داشت.

در این هم اندیشی علاوه بر سخنرانی وزیر آموزش و پرورش و مدیر حوزه های علمیه کشور و نیز ارائه گزارش توسط دبیر ستاد همکاری ها و برخی از معاونین هر دو دستگاه،   میزگرد تخصصی همکاری ها با حضور معاونان برگزار می گردد.

از دیگر برنامه های هم اندیشی سیزدهم می توان به تشکیل کارگروه های پنج گانه با عنوان «همکاری در توسعه کمی و ارتقای کیفی مدارس وابسته به حوزه‌های علمیه»، «جذب و توانمندسازی نیروی انسانی (معلمان و مبلغان)»، «ترویج سبک زندگی اسلامی»، «پیوند مدرسه و مسجد» و «هدایت تحصیلی» اشاره کرد.

مدیران کل آموزش و پرورش استان ها، مدیران استانی حوزه های علمیه برادران، مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران، معاونان پرورشی ادارات کل استان ها، معاونین ستادی وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه مدعوین این همایش دو روزه می باشند.

انتهای پیام  313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha