چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نزاره

حوزه / آیت‌الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی از مصادیق بارز اهل علم و عمل آن‌ هم در مراتب عالی اخلاقی،علمی و فقیهی با وقار و طمأنینه است .

حجت الاسلام علی نظاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با اشاره به برگزاری نکوداشت آیت الله نمازی به عنوان «مجاهد مهاجر»، اظهار داشت: خداوند متعال می‌فرماید: «إِنَّمَا یخْشَی اللّه مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ»؛ چیزی بهتر و بالاتر از خشوع اگر بود خداوند متعال آن را ذکر می‌کرد و اینکه خشوع بنده موردپسند و محبوب و قرب خداوند متعال است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره ) کاشان ادامه داد: در جامعه کنونی کمتر افرادی دیده می‌شوند که با وجود مسئولیت‌های گوناگون علمی، سیاسی و نظامی، پیوسته تواضع و خشوع ظاهر و باطن داشته باشد، چراکه در مسیر حرکت سیاسی و اجتماعی افراد گوناگونی با نیت‌ها و سلیقه‌های مختلفی هستند که باعث آزمایش دیگران‌اند و حال اگر افراد مسئول و عالم طبق اخلاق اسلامی بتوانند ثابت‌قدم باشند، این‌ها در دنیا و آخرت کمال آرامش و امن خواهند بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد : بحمدالله آیت‌الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی از مصادیق بارز اهل علم و عمل آن‌ هم در مراتب عالی اخلاقی،علمی و فقیهی با وقار و طمأنینه است که امیدواریم خداوند متعال وجود ایشان را برای منطقه کاشان حفظ کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha