شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب تصریح کرد: طلاب و روحانیون حوزه علمیه خوزستان با ایثار و زحمات شبانه روزی بار دیگر با راه اندازی قالیشویی در مدارس علمیه استان و حضور میدانی در صحنه خدمت به مردم، یار و مددکار اهوازی ها شدند.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه با اشاره به وضع مردم اهواز و آبگرفتگی معابر عمومی و خانه ها مردم، گفت: حوادث طبیعی از قدیم الایام با زندگی بشر عجین بوده که مهار و کنترل آن با هدایت مهندسی و برنامه ریزی نه اینکه ضرری به حال انسانها نداشته بلکه از آن منتفع شده اند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه تغییر نام نعمات الهی به «بلایای طبیعی!» از اهل علم قابل قبول نیست، افزود: سیلی که در گوشه و کنار این آب و خاک راه می افتد، سیلی بی تدبیری برخی مسئولان و مدیرانی است که توان هدایت سیلاب ها را ندارند.

وی تصریح کرد: وضعیت زندگی شهری اهواز چرا تاکنون مسئولین امر را به فکر کنترل و هدایت آبهای سطحی ننموده تا شاهد خسارت به زندگی مردم باشیم.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به سازماندهی جوانان بسیجی برای امداد رسانی به مردم از سوی طلاب جهادی حوزه علمیه خوزستان، اظهار کرد: حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز نشان از اظهار همدردی و درک خسارات تحمیل شده بر مردم مستضعف بود.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیون حوزه علمیه خوزستان با ایثار و زحمات شبانه روزی بار دیگر با راه اندازی قالیشویی در مدارس علمیه استان و حضور میدانی در صحنه خدمت به مردم، یار و مددکار اهوازی ها شدند.

حجت الاسلام کرمی نیا در پایان با بیان اینکه مردم شجاع اهواز، درد محرومیت رژیم طاغوت و رنج ناشی از 8 سال جنگ تحمیلی را به جان خریدند و شایسته چنین وضعیتی نیستند، گفت: رفع مشکلات مردم مقاوم خوزستان نیاز به مدیریت جهادی و خدمت رسانی با روحیه انقلابی و بسیجی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha