جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ اختتامیه نهمین گردهمایی معاونین منابع انسانی و پشتیبانی و امنای مالی مدیریت‌های استانی حوزه‌

حوزه/ حسینی نژاد با اشاره به برگزاری همایش معاونین منابع انسانی و پشتیبانی و امنای مالی مدیریت های استانی حوزه های علمیه در مشهد مقدس، گفت: بروز آوری اطلاعات مالی و تبادل نظر دو محور اصلی این همایش بود.

سید مصطفی حسینی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری همایش معاونین منابع انسانی و پشتیبانی و امنای مالی  مدیریت های استانی حوزه های علمیه در مشهد مقدس اظهار داشت:  طبق برنامه تعریف شده هر ساله امنای مالی حوزه های علمیه، همایش تخصصی برگزار می کنند و در آن در زمینه بروز آوری اطلاعات  و ارتقای سیستم های مالی تبادل نظر می کنند.

وی ادامه داد: این همایش هر ساله برگزار می شود که امسال نهمین سال برگزاری آن بود، البته از دو سال قبل یک توافقی صورت گرفت که یک سال در میان این همایش تخصصی با معاونین هم زمان برگزار شود.

تصاویر کمیسیون‌ها

حسینی نژاد افزود: در این گردهمایی بحث های تخصصی امنا از قبیل حسابداری و .. در کمیسیون های منابع انسانی، توسعه و عمران، حقوقی و امور پشتیبانی و کمیسیون مالی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه معاونین در بحث کلان بحث می کنند، ابراز داشت:  معاونین پیشنهادها و راهکارهایی که در تبادل نظرها بیان شده را  در جلسه جمعی امنای مالی بیان می کنند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه در خصوص تصمیمات گرفته شده در همایش نیز گفت: یک سری مباحث روز استان ها از قبیل ساختار ابلاغی مصوبه شورای عالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نسبت به پست یا سمت امین مالی تصمیماتی اتخاذ شد که در جلسه مطرح و مقرر شد دفتر برنامه ریزی روی این موضوع کار کارشناسی بیشتری انجام بدهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha