جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پژوهشگر برتر يزد

حوزه/ در ارزیابی و بررسی فعالین عرصه پژوهش و فناوری استان یزد که به صورت سالانه برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام علی عسکری وزیری از اساتید حوزه استان در گروه دستگاه‌های فرهنگی، به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، بنا بر اعلام معاونت پژوهش حوزه علمیه استان یزد حجت‌الاسلام علی عسکری وزیری از اساتید حوزه استان، به عنوان پژوهشگر برتر فرهنگی برگزیده شد.

 در جلسات کمیته علمی ارزیابی پژوهشگران و فناوران استان یزد، جهت شناسایی بهتر افراد برتر استان در عرصه پژوهش و فناوری، فعالین این عرصه به ۱۳ گروه مجزا تفکیک شدند و با تعیین کمیته‌های سه نفره ارزیابی برای هر گروه، بررسی مستندات و شناسایی نفرات برتر در هر گروه به کمیته سه نفره مربوطه واگذار گردید که در نهایت در گروه دستگاه‌های فرهنگی استان یزد، حجت‌الاسلام علی عسکری وزیری از حوزه علمیه یزد به عنوان پژوهشگر برتر فرهنگی استان یزد برگزیده شد.

در بخشی از تقدیرنامه محمدعلی طالبی استاندار یزد از حجت‌الاسلام علی عسکری وزیری آمده است: «سربلندی و آینده پرافتخار ایران اسلامی در گرو پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین و رونق تولید است. ... انتخاب جنابعالی را به عنوان پژوهشگر برگزیده اول استانی سال ۱۳۹۸، در گروه دستگاه‌های فرهنگی تبریک عرض می‌نمایم و مزید توفیقات شما را از خداوند متعال خواستارم».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha