جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام عابدینی

حوزه/ امام جمعه قزوین گفت: آزادگان ما با تمام توان و جوانمردی در مقابل مستکبران ایستادگی کردند و با تحمل رنج زندان و شکنجه پای عهد و پیمان خود با خدا و امام خمینی(ره) ایستادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، صبح امروز در افتتاحیه اکران فیلم سینمایی «23 نفر» که با حضور خانواده های شهدای انقلاب اسلامی، رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس، جمعی از فعالان فرهنگی قزوین و آقای ابوالفضل محمدی یکی از 23 آزاده‌ای که سرنوشت آنها در این فیلم به تصویر کشیده شده است، اظهار کرد: فیلم سینمایی 23 نفر بسیار ارزشمند، عزت‌آفرین و حماسی است و به خوبی اتفاقات و مظلومیت‌های اسرای نوجوان ما را روایت‌گری کرده است.

نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد:  قرآن بر روی جوانمردی بسیار تأکید دارد و آزاده‌های ما نیز همین مسیر را رفتند.

وی اظهار کرد: آزادگان ما با تمام توان و جوانمردی در مقابل مستکبران ایستادگی کردند و با تحمل رنج زندان و شکنجه پای عهد و پیمان خود با خدا و امام خمینی(ره) ایستادند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: آزاده‌های دفاع مقدس با تقوا و اخلاصی که داشتند اجازه ندادند که شیطان در آنها نفوذ کند و در مسیر حق و مبارزه علیه برنامه‌های شیطانی مستکبران و حزب بعث، با قدرت ایستادگی کردند و این 23 نفر نیز همین گونه بودند.

  نماینده ولی فقیه در استان قزوین همچنین از ابوالفضل محمدی یکی از 23 نفر روایت شده در فیلم که متولد قیدار زنجان است و در حال حاضر در قزوین زندگی می‌کند، تجلیل کرد.

گفتنی است، فیلم سینمایی «۲۳ نفر» اقتباسی از خاطرات ۲۳ نفر از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha