جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مواد مخدر

حوزه/ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: با افزایش آگاهی، تفکر و اندیشه دانش‌آموزان می‌توان آنان را در مقابل بلای خانمان سوز اعتیاد واکسینه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، حسن ارگی، در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آرادان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص آسیب‌های اجتماعی اذعان داشت: اعتیاد مهمترین و اولویت‌دارترین موضوع در حیطه آسیب‌های اجتماعی است که دستگاه‌ها بایستی با همتی مضاعف نسبت به کنترل و کاهش این پدیده شوم اهتمام داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش نقش بسزایی در این حوزه ایفا می‌کند، افزود: با آگاه‌سازی تفکر و اندیشه دانش‌آموزان می‌توان آنان را در مقابل این بلای خانمانسوز واکسینه کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، همچنین اجرای طرح یاریگران زندگی و ارتقای سطح آگاهی بهبود یافتگان در این عرصه را از مهمترین راهکارهای درمان برشمرد.

مجتبی بوربور فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آرادان نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر، اعتیاد را یکی از مهمترین بحران قرن اخیر در دنیا عنوان کرد و گفت: در سه بُعد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به جامعه ضربه رسانده و زمینه ساز آسیب‌هایی چون اختلافات خانوادگی، طلاق، درگیری‌ها، سرقت و... می‌باشد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری از اعتیاد بر برپایی همایش‌ها، کارگاه آموزشی، خدمات مشاوره‌ای و... تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha