سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شهید امنیت وطن سرگرد "ایرج جواهری"

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در دیدار با خانواده شهید امنیت وطن سرگرد "ایرج جواهری"، تصریح کرد: عزت و اقتدار نظام اسلامی به برکت خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز سه شنبه در دیدار با خانواده شهید امنیت وطن ایرج جواهری، اظهار داشت: شهدای والامقام حق بزرگی بر گردن همه ما دارند چرا که عزیزترین هستی شان که همانا جان شیرینشان است را در طبق اخلاص نهاده و آن را در راه خدا تقدیم کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد به برکت خون مطهر شهدایی نظیر شهید جواهری است که برای حفظ امنیت کشور جان خود را فدا کرده اند.

وی با بیان اینکه شهدا با خدای خویش معامله کرده اند، گفت: بدون شک هرکس با پرودگار معامله کند در دنیا و آخرت رستگار و عاقبت بخیر خواهد بود.

آیت الله مصطفی علماء با بیان اینکه نهال انقلاب با ایثار جوانان بعد از ۴۰ سال به درخت تنومندی تبدیل شده، گفت: خون مطهر شهدا را ضامن دوام و بقای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی از تلاش‌های پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه قدردانی کرد و گفت: درهای شهادت همواره به روی کارکنان خدوم و تلاشگر نیروی انتظامی باز است.

در این دیدار، سردار سرتیپ محمدنظر عظیمی، فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف؛ سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان؛ سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)؛ پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری و حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه  حضور داشتند.

در پایان این دیدار با اهدای تابلوفرش منقش به تصویر شهید جواهری از خانواده این شهید والامقام تقدیر شد.

گفتنی است، شهید امنیت وطن سرگرد "ایرج جواهری" از پرسنل کلانتری الهیه کرمانشاه بود که در جریان اغتشاشات روز ۲۵ آبان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha