یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست ویژه برای بررسی مشکلات کوت عبدالله

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری از اقدام انقلابی گروه‌های جهادی، در راستای خدمت‌رسانی به مردم و همچنین پاک‌سازی منازل، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه ویژه بررسی نحوه خدمت‌رسانی به نقاط بحرانی کوت عبدالله و مردم گرفتار در آب‌گرفتگی با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، رئیس دادگستری استان خوزستان، رئیس سازمان بازرسی استان، مدیرکل آبفا خوزستان، فرماندار کوت عبدالله و دیگر مسئولین استان و شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، در این جلسه ضمن تشکر از اقدام به‌موقع رئیس قوه قضائیه در دستور رسیدگی ویژه به مشکلات کوت عبدالله، تصریح کرد: وضع برخی خانواده‌ها در کوت عبدالله اسفبار است.

وی تصریح کرد: با توجه به ورود جدی شرکت‌های بزرگ استان، همچنان نیاز منطقه بیشتر از امکانات موجود است و لازم است که بسیج امکانات به منطقه، سرازیر شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، از اقدام به‌موقع گروه‌های جهادی برای پاک‌سازی منازل تقدیر و قدردانی نمود و گفت: مواکب برای خدمت‌رسانی به مردم فعال شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری در پایان با بیان اینکه مسئله فاضلاب این مناطق باید با جدیت توسط مسئولین استانی و ملی پیگیری و این ظلم برطرف شود، گفت: بعد از پایان این مشکلات، قوه قضائیه و سازمان بازرسی، دستگاه‌های مقصر و سهل‌انگاری‌های احتمالی را دنبال کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha