جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه کمتیه دهه فجر

حوزه/ به منظور تبادل نظر در خصوص ویژه برنامه های مشارکتی کمیته در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نخستین جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با محوریت تبادل نظر در خصوص ویژه برنامه های مشارکتی کمیته در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز  در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این جلسه اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم تا تحقق اهدافی که مقام معظم رهبری برای بیانیه گام دوم انقلاب تعیین فرموده اند تلاش کنیم و وظیفه دینی و انقلابی و کاری و اداری خود را انجام دهیم.

حجت الاسلام سروستانی گفت: امیدواریم کمیته قرآنی استان با رویکردی که سازمان تبلیغات اسلامی دارد و سیاست های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همچنین دیگر اعضای کمیته، امسال بتوانیم برنامه های دهه مبارکه فجر را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم.

حجت الاسلام صادق عیدی، مسئول اجرایی طرح تربیت قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم در بخش دیگری از این مراسم افزود: خداوند می فرماید که ما قرآن را نازل کردیم که بیان و تبیین بشود و گفتمان قرآن در زندگی مردم ساری و جاری شود و پیامبر اسلام نقش واسطه داشت تا قرآن در دل مردم جا باز کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در بخش دیگری از این مراسم گفت: حفظ، تجوید و ترتیل قرآن کریم مقدمه ای برای یک ضرورت مهم است و آن ضرورت این است که قرآن کریم باید در زندگی ما باشد چون قرآن کتاب هدایت است، نه کتابی که صرفاً حفظ شود.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به بعد هدایتگری قرآن کریم اضافه کرد: ما مسئولین باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه را برای تحقق این مهم فراهم کنیم.

این مراسم با حضور حجت الاسلام عیدی مسئول اجرایی طرح تربیت قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نمایندگان اعضای کمیته قرآنی استان بوشهر برگزار شد و در آن اعضاء کمیته به بیان نقطه نظرات و دیدگاهها و همچنین برنامه های قرآنی دستگاههای اجرایی مربوطه پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha