شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ |۱۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 30, 2024
حجت‌الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده امام جمعه رزن

حوزه/ حجت الاسلام مولازاده گفت: در این ایام که به انتخابات نزدیک می‌شویم، روحانیت باید ضمن دعوت آحاد مردم به حضور حداکثری در انتخابات، نسبت به تبیین شاخص های نماینده در تزار انقلاب اسلامی، بی‌تفاوت نباشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده، امام جمعه شهرستان رزن، ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان، با اشاره به خدمات روحانیت پس از پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: یکی از مباحثی که بعد از انقلاب رخ داد، تشکیل جامعه روحانیت بود، که فعالیت‌ها و خدمات‌ مختلف و مثمر ثمری را در جامعه داشته و دارد.

وی افزود: در طول همه این سال‌ها روحانیت همیشه در کنار مردم و یاور مردم بوده است و توانسته‌اند با این همراهی، در تمام صحنه‌ها، برنامه ها را پیش ببرند.

امام جمعه رزن با بیان اینکه یکی از وظایف روحانیت، روشنگری در جامعه است، ابراز داشت: در این ایام که به انتخابات نزدیک می‌شویم، روحانیت باید ضمن دعوت آحاد مردم به حضور حداکثری در انتخابات، نسبت به تبیین شاخص های نماینده در تزار انقلاب اسلامی، بی‌تفاوت نباشد.

وی تاکید کرد: دفتر امام جمعه و شخص بنده از هیچ فرد خاصی در انتخابات آینده حمایت نخواهیم کرد و شایعات موجود مبنی بر حمایت از فرد خاصی را قویا تکذیب می کنم.

این استاد حوزه با بیان اینکه بنده مواضع خودم را به صورت عمومی اعلام می کنم، خاطر نشان کرد: اگر موضوع و مواضع خاصی نیاز به اعلام باشد، با استفاده از تریبون نماز جمعه، همه مردم را در جریان آن خواهم گذاشت.

وی با اشاره به اینکه مردم انقلابی و با بصیرت به شایعات کذب نباید گوش دهند، خاطر نشان کرد: روحانیت و ائمه جمعه همیشه یاور رهبری بوده‌اند و هیچ‌گاه بر خلاف فرمایشات ایشان عمل نکرده و نخواهند کرد، و لذا در این انتخابات نیز هدفشان دعوت مردم به حضور حداکثری خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha