جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ستایش

حوزه/ بیلبوردهای تبلیغاتی نصب شده در نقاط مختلف لبنان، شروع پخش فصل سوم سریال پرطرفدار «ستایش» را به بینندگان شبکه آی فیلم در این کشور نوید می دهند. بنا به درخواست های فراوان طرفداران عرب‌زبان آی‌فیلم، فصل سوم از مجوعه «ستایش» دوبله شد و از هفتم دی ماه به روی آنتن می رود.

به ‌گزارش خبرگزاری حوزه، با فاصله کمی از پخش فصل سوم مجموعه «ستایش» در شبکه سه سیما، دوبله این مجموعه به عربی آغاز شد و هم‌اکنون در نوبت پخش برای عرب‌زبانان قرار گرفته است. «ستایش» نوشته سعید مطلبی است و سعید سلطانی کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، قربان نجفی، فریبا نادری، سینا شفیعی، فرهاد جم، کیهان ملکی، محمدرضا داودنژاد، مهدی میامی، امیرمحمد زند، لاله مرزبان، کمند امیر سلیمانی، شهرام پور اسد، مهتاج نجومی، علی طالب لو، آتش تقی پور، مهرنوش ستاری، نگار جوکار، مریم نیک رفتار، امید علی مردانی، کریم قربانی، علی میلانی از بازیگران فصل سوم سریال «ستایش» هستند.

براساس این گزارش، بیلبوردهای تبلیغاتی این مجموعه در خیابان‌های لبنان نصب شده و با استقبال گسترده از سوی مخاطبان آی‌فیلم روبه‌رو شده است. مخاطبانی که منتظر شروع پخش فصل سوم این سریال پربیننده و مشهور ایرانی هستند.

«ستایش ۳» از شنبه ۷ دی هر شب ساعت ۲۲ به ‌وقت مکه و ۲۲:۳۰ به‌وقت تهران روی آنتن می‌رود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ خواهد بود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha