پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه بهشهر

امام جمعه بهشهر، حماسه نهم دی را تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز درستاد هماهنگی مراسم نهم دی، از این روز به عنوان حماسه ماندگار ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی یاد کرد.

وی با بیان این که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی نهم دی ماه سال 8 بساط فتنه گیری را در این کشور پایان دادند، افزود: مردم با آن حضور حماسی و بی نظیر خود ثابت کردند قدرتمندانه پشت انقلاب، نظام و رهبری خواهند ماند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که دشمن در حوادث سال 88 به بهانه تقلب در انتخابات خط براندازی را دنبال می کرد، گفت: متأسفانه در این مسیر نیز برخی خواص بی بصیرت نیز با همراهی با فتنه گران مسیر آشوب را در کشور فراهم کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فتنه گران در حوادث سال 88 هزینه بسیاری به کشور تحمیل کردند، افزود: اما با بصیرت و هوشیاری مردم فتنه سال 88 خنثی شد.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که مردم در همه صحنه های این انقلاب هوشیار و با بصیرت از انقلاب و نظام دفاع و حراست کردند، گفت: حضور در صحنه مردم همه معادلات دشمن را در چهل سال اخیر بر هم زد.

حجت الاسلام جباری با بیان این که دشمن همواره در کمین نشسته تا به انقلاب و نظام اسلامی ضربه بزند، بیان داشت: اما تا زمانی که این مردم هوشیارانه در صحنه حضور دارند دشمن به هیچ یک از اهداف خود دست نخواهد یافت.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که دشمن در همین حوادث اخیر نیز به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی بود، افزود: اما رهنمودهای مقام معظم رهبری در همان روز نخست موجب خنثی شدن فتنه دشمنان در کشور شد.

امام جمعه بهشهر با بیان این که دشمن در حوادث اخیر سعی کرد به بهانه افزایش قیمت بنزین بر موج اعتراضات مسالمت آمیز مردم سوار شود، خاطرنشان کرد: اما پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری، مردم صف خود را از اغتشاش گران جدا کردند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان با حضور به موقع خود بار دیگر بساط فتنه گری را در این کشور جمع کردند، بیان داشت: حضور مردم همواره پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام در برابر توطئه دشمنان است.

وی در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت بزرگداشت حماسه نهم دی امسال تأکید کرد و گفت: تقویت چنین حماسه های ماندگاری عامل تقویت نظام و انقلاب است.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha