پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسینی اشکوری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: یکی از کارهایی که باید در فیلم ها و سریال ها حتماً مورد توجه قرار گیرد، فرهنگ استفاده از کالای داخلی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی اشکوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که در ماه های پایانی سال "رونق تولید" قرار داریم، اظهار داشت: نه فقط در سال جاری بلکه در سال های آینده نیز می بایست بر روی مباحث مهمی چون رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی تأکید بسیاری داشته باشیم تا شاهد رونق اقتصادی در کشور و حل مشکلاتی چون بیکاری باشیم.

وی افزود: حفظ استقلال اقتصادی کشور و تقویت آن در سایه اهتمام به اقتصاد مقاومتی حاصل می شود و قطعاً یکی از مهم ترین الزامات در بحث اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی است که همین حمایت نیز به رونق تولید می انجامد.

استاد حوزه همچنین گفت: آن چه مسلم است این که دشمن نمی خواهد ایران اسلامی در مسیر رشد و توسعه و پیشرفت قرار بگیرد و در این راه موانعی همچون تحریم ها را ایجاد می کند اما ما با عزم و اراده ملی و همدلی در ابعاد مختلف و البته نترسیدن از فشارهای دشمن می توانیم بر مشکلات غلبه نماییم.

وی با اشاره به اهمیت و تأثیرگذاری فوق العاده رسانه ملی در امر فرهنگ سازی بیان داشت: یکی از کارهای بسیار خوبی که باید حتماً در فیلم ها و سریال ها دنبال شود، ترویج و تبلیغ استفاده از کالای ایرانی است که اگر این مساله چندین سال به شکل جدی استمرار داشته باشد، انشاءالله برکات آن را در مساله رونق تولید مشاهده خواهیم کرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha