شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بازدید

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در بازدید از کارگاه آموزش مهارت های فرزند پروری گفت: اجرای طرح های آموزشی در قالب کارگاههای عملی تاثیر بسزایی در رشد آگاهی خانواده ها و تقویت سبک زندگی اسلامی دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اجرای کارگاه آموزش مهارتهای فرزند پروری با تاکید بر دوران قبل از بلوغ  از سلسله آموزش های زندگی شاد و مقاوم، با حضور خانواده های شاهد و ایثارگر با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونان بنیاد در مدرسه شاهد سرافرازان جانباز اجرا شد.
حجت الاسلام و المسلمین هنرمند گفت: درشرایطی که جامعه ما با تهاجمات مختلف روبرو است، باید نسل نوجوان و جوان در برابر این حملات واکسینه شود، لذا پرداختن به برنامه های آموزشی برای خانواده ها و فرزندانشان از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی تاکید کرد: حضور مشاوران و روانشناسان و مددکاران اجتماعی در این کارگاه ها کمک بزرگی به یادگیری و تقویت بحث های آموزشی می کند.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم تصریح کرد: هر جا در بحث آموزش کوتاهی کردیم، لطمه خوردیم و دشمن جای ضعف ها را با برنامه های ضد فرهنگی پر کرد، باید با برگزاری این قبیل کارگاه ها با توجه به نیازهای خانواده ها و فرزندانشان در تقویت سبک زندگی اسلامی اقدام کنیم.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha