چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کند، افزود: حضور مردم در همه عرصه های انقلاب اسلامی سد محکمی در برابر توطئه دشمنان نظام اسلامی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی که به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی در قائمشهر برگزار شد، با اشاره به این که دشمن در چهل سال اخیر همواره با فتنه انگیزی های متعدد تلاش کرده تا مردم را از مسیر انقلاب خارج کند، گفت: هوشیاری و بصیرت مردم همواره سد محکمی در توطئه ها و فتنه های دشمنان بوده است.

وی با بیان این که یکی از حوادث مهمی که در سال های اخیر با آن مواجه بودیم فتنه 88 بود، افزود: دشمن در آن فتنه به بهانه تقلب در انتخابات تلاش کرد کشور را به آشوب بکشاند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که مردم با هوشیاری و بصیرت خود به میدان آمدند و ضربه سنگینی به فتنه گران زدند، گفت: حضور تعیین کننده مردم در آن مقطع موجب شد فتنه دشمن خنثی شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که فتنه انگیزی دشمن پایانی ندارد و آنها از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کنند، افزود: این ملت با بصیرت و انقلابی با هوشیاری کامل، تحرکات ضد انقلاب را رصد می کنند و در موقع ضرورت با حضور حماسی خود در صحنه توطئه دشمنان را خنثی می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن در سال 96 نیز تلاش کرد فضای کشور را به بهانه مسائل اقتصادی به سمت آشوب بکشاند، بیان داشت: باز هم هوشیاری و بصیرت مردم فرصت فتنه انگیزی را به معاندان انقلاب و نظام اسلامی نداد و توطئه دشمن خنثی شد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که دشمن این بار به بهانه گرانی بنزین تلاش کرد بر موج اعتراضات مردمی سوار شود، خاطرنشان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم فتنه آبان ماه را خنثی کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که عوامل ضد انقلاب، رسانه های معاند و نظام سلطه در حوادث آبان ماه با یکدیگر متحد شدند، افزود: ملت ایران این بار نیز با تبعیت از مقام معظم رهبری به میدان آمدند و نگذاشتند دشمن به اهداف خود در کشور دست پیدا کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن بنزین را بهانه ای برای آشوب در کشور تبدیل کرد، بیان داشت: ملت با بصیرت ایران اسلامی با جدا کردن صف خود از صف ضد انقلاب و اغتشاش گران این فتنه خطرناک را نیز خنثی کرد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کند، افزود: حضور مردم در همه عرصه های انقلاب اسلامی سد محکمی در برابر توطئه دشمنان نظام اسلامی بوده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان برای کلید زدن حوادث آبان ماه از سال ها قبل برنامه ریزی کردند، بیان داشت: بی تدبیری مسئولان در افزایش قیمت بنزین سبب شد بستری برای حوادث آبان ماه در کشور ایجاد شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران علیرغم نقدهایی که نسبت به وضعیت اقتصادی کشور دارند اما همچنان پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند، افزود: این ملت فهیم و انقلابی نخواهند گذاشت ضد انقلاب و فتنه گران به اهداف شوم خود در کشور دست پیدا کند.

حجت الاسلام صادقی، بزرگداشت حماسه نهم دی را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با حضور گسترده در سالروز این حماسه عظیم بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام اسلامی اعلام خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha