جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله شاهچراغی نمازجمعه

حوزه/ آیت الله شاهچراغی با اشاره به گران شدن نرخ بنزین گفت: مردم افزایش قیمت بنزین را تحمل کردند اما گرانی سایر اجناس به تأثیر از افزایش نرخ بنزین باید مدیریت شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه به میزبانی مصلای بزرگ سمنان، ضمن بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره درصدد نابودی نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: دشمنان برای تحقق این هدف توطئه‌های متعددی را برنامه‌ریزی کردند که فتنه سال ۸۸ یکی از آن‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه ۹ دی انقلاب اسلامی را چهل‌ساله کرده است، تصریح کرد: ملت با بصیرت و انقلابی ایران به رهبری حکیمانه و مدبرانه آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به‌خوبی این فتنه را پشت سر گذاشتند و تمام توطئه‌های دشمنان در این عرصه ناکام باقی ماند.

وی بابیان اینکه نقشه‌های دشمنان برای نابودی این نظام قطعاً با شکست مواجه می‌شود، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابدی است و پرچم این کشور توسط مقام معظم رهبری به دست حکومت سراسر عدل امام زمان (عج) سپرده می‌شود.

آیت‌الله شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت انقلابی ایران، مجلسی انقلابی می‌خواهند و چنین مجلسی باید آرمان‌های انقلابی را باور داشته باشند و در مسیر ولایت حرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید به ظرفیت‌های داخلی کشور توجه ویژه‌ای داشته باشد و از اتکا به ظرفیت‌های خارجی پرهیز کند، افزود: نمایندگان مجلس باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای خدمت‌رسانی به عموم مردم تلاش کنند.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به گران شدن نرخ بنزین گفت: مردم افزایش قیمت بنزین را تحمل کردند اما گرانی سایر اجناس به تأثیر از افزایش نرخ بنزین باید مدیریت شود.

وی در پایان با اشاره به در پیش رو بودن سالروز ولادت حضرت زینب (س) تصریح کرد: بانوان جامعه از این بانوی بزرگوار که نسخه دوم فاطمه زهرا (س) در عصمت و فضائل اخلاقی است و عاشورای حسینی را جهانی کرد الگو بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha