جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اسماعیل تدینی - سمنان

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه مأمن و پناهگاه مردم هستند و مردمی و به‌وسیله هیئت‌امنای منتخب از معتمدین مردم اداره می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف سمنان، حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی، در همایش توجیهی آموزشی هیئت‌امنای بقاع متبرکه و خادمین بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان سمنان، به میزبانی آستان مقدس امامزاده علی ابن جعفر(ع) سمنان اظهار داشت: آستان مقدس امامزادگان و اماکن متبرکه مورد رجوع مردم مؤمن و خداجوی ایران اسلامی و استان سمنان هستند و فراهم آوردن فضای مناسب جهت میزبانی از زائران و مراجعان به این اماکن اقدامی لازم و پسندیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: در راستای حضور بهتر مردم در اداره این اماکن و بر اساس یکی از مهم‌ترین سیاست‌های سازمانی که مردمی اداره کردن این اماکن است، نسبت به تعیین هیئت‌امنا برای این اماکن اقدام شده است؛ خدمت به آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی توفیق بزرگی است که خداوند نصیب ما کرده است و باید به‌واسطه این توفیق بزرگ خدا را شاکر باشیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های اعضای هیئت‌امنا و خادمین بقاع متبرکه در جهت خدمت‌رسانی بهتر به زائران افزود: تمام قدم‌هایی که در جهت خدمت‌رسانی به زائران خاندان اهل‌بیت برمی‌دارید ذخیره آخرت شما خواهد بود.

حجت الاسلام تدینی خاطرنشان کرد: به‌منظور ارائه خدمات بهتر به زائران و مراجعین به بقاع متبرکه لازم است نسبت به تأمین فضاهای مناسب اقدام گردد و به‌منظور جلوگیری از اقدامات سلیقه‌ای لازم است فعالیت‌های عمرانی بر اساس طرح جامع تهیه‌شده باشد تا از حیف‌ومیل منابع مالی این اماکن جلوگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha