پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست سیاسی فضلا و روحانیون اصفهان با فرمانده سپاه استان

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اغتشاشات آبان ماه، گفت: متاسفانه دشمن که همواره در کمین فرصت های برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی هستند، ورود کردند و فضای آرام کشور را به آشوب کشیدند که الحمدلله فرمایشات رهبری در یکشنبه بعد از اتفاقات، آبی بر آتش فتنه دشمن بود و کشور را به ساحل آرامش رساند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی، شامگاه جمعه در نشست سیاسی فضلا و روحانیون که در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در سه ماه پیش رو سه مناسبت بزرگ و ملی در پیش داریم.

وی با بیان اینکه اولین مناسبت حماسه ملی ۹ دی است، گفت: تکلیف شرعی داریم این روز را که از ایام الله است بزرگ بداریم و در محیط های تبلیغی و مساجد خود بر این امر در بین مردم تاکید کنیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به دو رویداد دیگر از جمله ایام الله دهه فجر و برگزاری رویداد سیاسی انتخابات، تصریح کرد: هر دو رویداد برای نظام و انقلاب مهم است و باید با همه توان برای برگزاری هرچه باشکوه تر این دو رویداد تلاش کنیم.

وی اشاره ای هم به رویدادهای تلخ ماه های گذشته از جمله اغتشاشات و اعتراضات کرد و افزود: رویدادهای تلخی که گویی یک جریان مردم ناانگاری در آن موج می زند و عدم توجه به آحاد ملت در تصمیمات گرفته شده مشهود بود.

 رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: متاسفانه در این بین هم دشمن که همواره در کمین فرصت های برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی هستند، ورود کردند و فضای آرام کشور را به آشوب کشیدند که الحمدلله فرمایشات رهبری در یکشنبه بعد از اتفاقات، آبی بر آتش فتنه دشمن بود و کشور را به ساحل آرامش رساند.

وی تاکید کرد: دشمن همیشه در صدد آن است که در بزنگاه ها بر فرصت های مهندسی شده و یا طراحی شده موج سواری کند، در این میان که دشمن به دنبال ایجاد مکرر فتنه  است، وظیفه ماست که هوشمندانه، آگاهانه، حکیمانه، دقیق و عمیق تلاش کرده و از نظام و انقلاب صیانت کنیم، به مردم دلداردی بدهیم و مردم را با اندیشه های سیاسی و بلند امام راحل و انقلاب آشنا سازیم و خود نیز از مطالعه عمیقانه غافل نشویم.

حجت الاسلام والمسلمین قطبی ابراز کرد: شیعه در طول تاریخ همیشه حوادث و فتنه های متعددی را پیش روی خود داشته و با هوشیاری توانسته آنها را پشت سر بگذارد و قد علم کند و امید و توکل ما به خداوند و ایمانی که در قلب مومنین هست، همیشه شیعه را نجات داده است.

وی با اشاره به حوادث متعدد و تحریم ها و توطئه های مختلف در ۱۴ قرن گذشته علیه اسلام و شیعه گفت: دشمن امروز خوب انقلاب و نظام را شناخته است و با تمام توان علیه او اقدام کرده است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان ضرورت برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی متعدد در روزهای پیش رو برای طلاب و روحانیون که با جمع کثیری از مردم در ارتباط هستند، گفت: سعی شود یافته های خود را چه در این مجالس وچه منظومه های مطالعاتی از طریق تریبون ها و منبرهای و مساجدی که در اختیار داریم به مردم منتقل کنیم تا فزونی آگاهی اتفاق بیفتد.

وی اذعان کرد: افزایش آگاهی مردم سبب می شود تا فضایی فراهم کند که مثل همیشه انقلاب سربلند از این حوادث عبور کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha