شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اجلاسیه هیات امنای مدارس علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ اجلاسیه هیات امنای مدارس علمیه خواهران اهواز، باغملک، ایذه، رامهرمز و ملاثانی با حضور مؤسسین اعضای هیات امنا و مدیران مدارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اجلاسیه هیات امنای مدارس علمیه خواهران اهواز، باغملک، ایذه، رامهرمز و ملاثانی با حضور مؤسسین اعضای هیات امنا و مدیران مدارس در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، به جایگاه مهم هیات امنا در راستای تحقق مدرسه محوری و همچنین تقویت آموزش پژوهش محور در مدارس علمیه، اشاره کرد و اظهارداشت: یکی از راه‌های برون‌رفت از مشکلات مالی ایجاد منابع پایدار برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی-تبلیغی می‌باشد.

همچنین در ادامه این مراسم، مسئول ساماندهی هیات امنا، ضمن تشریح آیین‌نامه در خصوص شرح وظایف و تقسیم مسئولیت میان اعضا جهت فعال‌تر شدن و نظارت بیشتر بر امور حوزه، نکاتی را بیان کرد.

بر اساس این گزارش، معاون اداری مالی مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان، در خصوص سهم حمایتی هیات امنا در بودجه‌های صندوقی، بیمه کادر و عنایت به تخصیص‌های ماهانه بر اساس آیین‌نامه‌های مرکز مدیریت توضیحاتی بیان کرد.

لازم به ذکر است در پایان این اجلاسیه، هیات امنای مدارس علمیه خواهران خوزستان، به ارائه نظرات خود پیرامون موضوعات مطرح شده، پرداختند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha