سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حماسه نه دی در بیرجند

حوزه/ همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی و بزرگداشت حماسه ۹ دی در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در ۳۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، بعد از گذشت یک دهه، از فتنه انگیزی و کینه‌ورزی‌ها  دشمنان و نیز اغتشاشگری های افراد نفوذی در جمع معترضان آبان ماه امسال، مراسم راهپیمای یوم الله ۹ دی همزمان با سراسر کشور در ۳۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی با اشاره به شکوه و عظمت هر ساله راهپیمایی ۹ دی اظهار کرد: دهمین سالگرد حماسه نه دی امسال با شعار «۹ دی، مظهر بصیرت و ولایت مداری و عبور از فتنه‌ها» در نقاط مختلف برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ملایی با اشاره به اینکه در ۳۰ نقطه خراسان جنوبی مراسم بصیرتی حماسه نه دی برگزار می شود، افزود: در سه شهر طبس، بشرویه و خوسف این مراسم امشب و در سایر نقاط استان فردا با حضور مردم پرشور و همیشه در صحنه برگزار خواهد شد.

وی گفت: در مرکز استان مراسم از ساعت ۹:۳۰ در مسجد امام حسین (ع) آغاز و راهپیمایی در مسیر خیابان شهید تیمورپور ادامه خواهد داشت و سخنران آن حجت الاسلام و المسلمین شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس خواهد بود.

انتهای خبر/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ابراهیم تقی نیا IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 0
    همه با هم در مراسم شرکت کنیم و به انهای که دل به بر اندازی نطام هستند بگوییم ارزو را بزرگترهایتان به گور بردند شما که جوجه اید مرگ بر اسرائل مرگ بر امریکا