چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
۹ دی

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسب فرارسیدن یوم‌الله ۹ دی بیانه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری کوثر، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت یوم‌الله ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«راهپیمایی ۹ دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است.» امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)

نهم دی ماه، یادآور حماسه‌ای است که محل تبلور بینش صحیح و حضور به‌موقع و به‌جای ملت ایران، در دفاع از ولایت گشت. مردم غیور و آگاه ایران اسلامی در این روز با حضور در صحنه کسانی را که سعی در ایجاد خلل در حرکت انقلابی خود داشتند ناامید کردند.

آن حماسه عظیم و حضور ملّی وحدت‌بخش و امیدآفرین به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) تجلی قدرت الهی و روح حسین‌بن علی(علیه‌السلام) و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان ، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا با وظیفه‌شناسی زنان و مردان همیشه در صحنه، بساط فتنۀ فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

حماسه نهم دی میدان بزرگ نقش‌آفرینی بانوان حوزوی بود تا در کنار سایر زنان و دختران ایران اسلامی نفرت خود را از فتنه‌گران و آشوب‌طلبان اعلام کنند و نشان دهند با حضور به موقع خود در صحنه‌های سرنوشت‌ساز و پیروی از ولی فقیه تا آخرین نفس و قطره خون از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در پرتو ولایت فقیه زمان دفاع خواهند کرد و تهدیدها هیچ خدشه‌ای در اراده پولادین این ملت وارد نخواهد کرد.

در این روزها که با هوشیاری آحاد ملت بار دیگر نقشه‌های کینه‌توزان برای موج‌سواری و تبدیل کردن اعتراض مردمی به اغتشاش و آشوب بی‌ثمر مانده است، مدیران، استادان و طلاب مدارس علمیه خواهران سراسر کشور در کنار سایر اقشار در مراسم بزرگداشت نهم دی شرکت خواهند کرد و نشان خواهند داد این انقلاب با درایت و حکمت بی نظیر علمدار حکیم و فرزانه خود و با بصیرت و وظیفه شناسی مردم با صلابت و پر افتخار در حال حرکت است تا پرچم عدالت طلبی خویش را به دست صاحب و مقتدای اصلی‌اش برساند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha