چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
۹ دی

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی و مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه، با صدور بیانیه‌ هایی از مردم برای شرکت در مراسم گرامیداشت 9 دی دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، سازمان بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی و مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه با صدور بیانیه‌ هایی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، از مردم برای شرکت در مراسم گرامیداشت 9 دی دعوت کردند.

متن بیانیه مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه تاریخی و سراسر عبرت نهم دی به تعبیر علمدار انقلاب، مقام معظم رهبری «یکی از قله‌های فراموش نشدنی و حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی در تاریخ انقلاب اسلامی» بود.

حضور پرشکوه مردم در نهم دیماه 1388، نقطه عطفی در مسیر حرکت به سمت جامعه مهدوی بود که ملت فهیم این مرز و بوم بار دیگر دست بیعت به سمت مولایشان دراز کردند و حجت را بر بی‌بصیرتان داخلی و دشمنان خارجی به اتمام رساندند.

بزرگداشت و تعظیم نهم دی، متعلق به قشر خاصی نیست، بلکه متعلق به تمام انسانیت و تمامی آزادی خواهان است. و حضرت مولایمان چه زیبا بیان فرمودند، که نهم دی روز تجلی خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

رهبرا ما اساتید، مدیریت و طلاب دهه‌های هفتادی و هشتادی حوزه علمیه ارومیه عارض به محضرتان هستیم؛ شب و روز به انتظار اشاره ای نشستیم تا کاخ سفید را سراسر سیاه نموده و تبدیل به حسینیه کنیم.

حضور جوانان همین دهه ها در حماسه نهم دی، حماسه آبان 98 و حضور در رکاب مدافعان حرم نمونه کوچکی از این اراده را به رخ جهانیان کشید.

امید آن داریم این اراده راستین که برگرفته از اراده مستحکم حضرت قاسم(ع) می‌باشد بر کم خردان و بی بصیرتان قسم خورده این انقلاب مایه عبرت گردد تا گذر توبه بر سایه ولایت انجام دهند که شاید موجبات مغفرت الهی را فراهم سازند.

بر دشمنان گمراه و راه کج رفته ولایت و انقلاب اعلام می داریم تا خون در رگ‌های ما جریان دارد نخواهیم گذاشت خم بر ابروان ولی زمانمان بنشیند.

مدرسه علمیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) ارومیه از آحاد ملت فهیم و شهیدپرور استان آذربایجان‌غربی دعوت می‌کند با حضور در تجمع حماسه ساز 9دی بار دیگر تاریخ را تکرار کرده و حجت را بر دشمنان تمام کنند

و مسئولین نیز به حول الهی و با استمداد از حرارت حضور، بیش از پیش در عرصه خدمت و تلاش قدم بر دارند.

مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه

 بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی به مناسبت یوم الله 9 دی ماه

بسم الله الرحمن الرحیم

"مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد."

 امام خامنه ای مدظله العالی

حماسه تاریخی و ماندگار نهم دی ۱۳۸۸ به تعبیر مقام معظم رهبری؛ حضرت آیت العظمی امام خامنه‌ای دامت برکاته  «یکی از قله‌های فراموش نشدنی»، «حرکت برخاسته از بصیرت»، «شناختن موقعیت و حضور در لحظه‌ ی مورد نیاز»، «حرکتی در فضای غبارآلود»، «حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی» در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید .

حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و نا امید ساخت و قلب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دامت برکاته را شاد ساخت.

دشمن هر لحظه در حال توطئه چینی و فتنه‌های پیچیده تر و به مراتب سخت‌تر است همانند فتنه اخیر که با سوء استفاده کردن از اعتراض‌های به حق مردم منجر به اغتشاش و تغییر جو کشور و میدان گرفتن دشمنان شد و در کمتر از 48 ساعت با هوشیاری مردم هوشمند همانند دفعات قبل شکست جدیدی را تجربه کردند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان‌غربی ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی، یاد آور می‌شود که حماسه یوم الله نهم دی، توسط مردم شهید پرور ایران اسلامی به ویژه استان آذربایجان‌غربی ، مظهر قدرت و نفوذ ناپذیری ایران در برابر هر گونه توطئه و فتنه انگیزی آمریکا و صهیونیسم و در یک کلام استکبار جهانی است و این دستاورد بزرگ نهم دی «روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت» است و از برخوردار بودن قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با هرگونه نفوذ و ایجاد توطئه دشمنان این مرز بوم در منطقه حکایت دارد.

روز نهم دی امسال نیز همچون سال‌های قبل، صحنه حضور مردمی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد بود. ان شاء الله

سازمان بسیج طلاب و روحانیون  استان آذربایجان غربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha