جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی جباری

حوزه/ حجت الاسلام جباری گفت: وظیفه اصلی ما در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی این هست که در راه خدا و انقلاب و در راه حفظ نظام اسلامی تا پای جان تلاش کنیم که یک لحظه کوتاهی مساوی با خیانت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام علی جباری، شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت ۹ دی که در مسجد قمربنی هاشم شهرستان تکاب برگزار شد، اظهار داشت: اولیاء خدا و پیشوایان معصوم با الهام از قرآن کریم، پیروان خود را به کسب بصیرت و به دست آوردن آگاهی‌های جهت بخش، امر می‌کردند.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی ما در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی این هست که در راه خدا و انقلاب و در راه حفظ نظام اسلامی تا پای جان تلاش کنیم که یک لحظه کوتاهی مساوی با خسارات جبران ناپذیری خواهد شد و این مطلب را مردم در حماسه ۹ دی به اثبات رساندند و نشان دادند که حامی این انقلاب، مقام معظم رهبری و ارزش‌های اسلامی هستند.

استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: نهم دی ماه روز بصیرت و پیوند مردم با ولایت است، فلذا لازم است که این روز را مثل سایر ایام الله گرامی بداریم و فراموش نکنیم.

وی افزود: ۹ دی، روزی است که ایمان در مردم ایران تبلور یافت و بر کفر و نفاق و کینه پیروز شدند.

حجت الاسلام جباری گفت: ۹ دی نماد عزت ایران و اسلام و نماد استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب ایستادند.

وی تاکید کرد: ملت ایران اسلامی در ۹ دی به دنیا نشان دادند که مردم ایران دشمنان خود و دشمنان انقلاب را بخوبی می‌شناسند و از حیله و مکر آن‌ها خبر دارند و هیچ وقت فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های فریبکاران و سست عنصران را نخواهند خورد.

استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی بیان داشت: مردم ایران اسلامی نشان دادند مردمی با بصیرت هستند در میان آشوب و گرد و غبارهای فتنه فریب هیچ کس را نمی‌خورند و راهشان را در این میان هیچ وقت گم نخواهند کرد و همیشه پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود تا این انقلاب ان شاءالله به انقلاب امام عصر(عج) متصل شود و سکاندار انقلاب مقام معظم رهبری، پرچم آن را به دست صاحب اصلی آن، یعنی امام زمان(عج) برساند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha