شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم، در جمع نمازگزاران مسجد حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرک جهاد کرمانشاه گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه تصریح کرد: حماسه نهم دی از ماندگارترین روزهایی است که انقلاب شکوهمند اسلامی را بیمه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم، شامگاه یکشنبه در جمع مومنین و نمازگزاران مسجد حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرک جهاد کرمانشاه، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی، گفت: حماسه ۹ دی گرچه مقدمه آن فتنه ای بود که به دست « ناکثین، مارقین و قاسطین» ایجاد شد، اما نقطه عطفی برای بصیرت افزایی ملت ایران در فتنه های بعدی شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با بیان اینکه ۳ عامل کفر و استکبار جهانی، منافقین در خارج، ایادی آنها در داخل و غفلت برخی از مردم دست به دست هم داد تا آن فتنه شکل گرفت، افزود: برای خنثی سازی فتنه ۸۸، حرکت خود جوش مردم که مبتنی بر عناصری مختلف بود. تبدیل به یک حماسه شد.

وی با اشاره به اینکه عناصر بوجود آورنده حماسه ۹ دی عبارتند بودند از: بصیرت، شجاعت، تشخیص بموقع تکلیف و مایه گذاشتن و به میدان آمدن برای دفاع از ارزشهای و امامین انقلاب بود، ادامه داد: عنصر مهم دیگر حماسه نهم دی ، ولایت پذیری ، ولایتمداری و ولایت محوری مردم سرافراز ایران اسلامی بود.

حجت الاسلام حسینی مقدم با بیان اینکه دهه مبارک فجر نقطه آغاز و شروع انقلاب و در حقیقت علت محدثه آن در دهه فجر تحقق پیدا کرده است، افزود: حماسه ۹ دی در نوع خود یکی از علل مبغیه انقلاب اسلامی است که مردم با بصیرت گِرد شمع وجود مقام معظم رهبری اجتماع نموده و نقشه های استکبار را خنثی نمودند.

وی تصریح کرد: پیام حماسه ۹ دی این است که ما همواره باید با بصیرت آماده حضور در همه صحنه های دفاع از نظام مقدس اسلامی و منتظر توطئه های متنوع دشمن هم باشیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه تصریح کرد: حماسه نهم دی از ماندگارترین روزهایی است که انقلاب شکوهمند اسلامی را بیمه کرد.

حجت الاسلام حسینی مقدم با اشاره به اینکه دشمن با نظام اسلامی، ماهیت آن و ملت بزرگ ایران اسلامی تعامل نخواهد کرد، اظهار داشت: جبهه کفر و نفاق چون از حضور حماسی مردم انقلابی در نهم دی و سایر بزنگاههای نیاز نظام اسلامی ضربه خورده، به دنبال ریشه کن کردن این مرز و بوم و به یغما بردن ثروت های آن است.

وی با بیان اینکه از جمله امیدهای دشمن در اردوگاه انقلاب اسلامی را حضور برخی انقلابی نماهایی دانست که از روحیه ارزشی خود نادمند،گفت: کسانی که در گذشته سنگ انقلابی بودن را به سینه می زدند، بدانند که انقلابی ماندن در کنار ولایت، نشانه هویت دینی، ملی و اعتبار جهانی آنهاست.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با اشاره به اینکه اگر گوش بفرمان رهبر فرزانه باشیم و در عمل اقتصاد مقاومتی را پیاده کنیم، تحریمها برای ما نه اینکه تهدید نیست، بلکه یک فرصت است، افزود: اگر مسئولان اجرایی تمام همت خود و امکانات را برای خدمت به مردم بکار بگیرند. دشمن راهی برای نفوذ ایجاد فتنه و آشوب پیدا نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه تکیه بر راهبردها، توصیه ها و شاخصه هایی که در «بیانیه گام دوم انقلاب»، که سندی با افق های روشن وظیفه نخبگان جامعه و مردم انقلابی است. تدوین و اجرای آن را از مسئولین امر مطالبه نمایند.

حجت الاسلام حسینی مقدم در پایان با بیان اینکه باید همواره پیام نهم دی که آمادگی همراه با شجاعت، فهم تکلیف و حضور در میدان وظیفه است به آن توجه داشته باشیم، گفت: مطمئنا با روحیه استکبار ستیزی و بیزاری از فتنه گران مثل نهم دی و مثل سایر حماسه هایی که با محوریت حضور مردم بوجود آمد و دشمن مجبور به عقب نشینی شد. باز هم دشمن شکست خواهد خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha