چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عبادی- مراسم نه دی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی در مراسم سالگرد نه دی با اشاره به اینکه ما ملت بسیار خوبی داریم، تصریح کرد: مسئولین خوب و بد در دستگاه‌های اجرایی بسیار دیده می‌شوند و همین طور که برخی نمایندگان فاسد نیز در مجلس شورای اسلامی وجود دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، در ویژه برنامه بصیرت که به مناسبت سالگرد نه دی، شب گذشته در مسجد خوسفی های بیرجند برگزار شد با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی، گفت: ملت ایران بیش از ۳۰ سال است که بر اساس قانون قرآن با صبر و تقوا در برابر آمریکا و دسیسه‌های دشمنان ایستاده است و امروز می‌بینیم که آمریکا بیش از هر زمان دیگری سر به زیر شده و احساس شکست می‌کند.

وی ادامه داد: دشمن سعی داشت با فتنه در کشور،پایه های نظام انقلاب اسلامی را تضعیف کند که با بصیرت مردم و هوشیاری رهبری این دسیسه دشمن نیز نقش برآب شد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت و آگاهی مردم در برابر استکبار است، تصریح کرد: ۹ دی ویژگی‌هایی داشته که هیچ حادثه‌ای در طول انقلاب نداشته است.

حجت الاسلام عبادی، نهم دی را حماسه‌ای بی‌نظیر در تاریخ بشریت دانست و خاطرنشان کرد: آنچنان حضور مردم در ۹ دی سال 88 چشمان دنیا را خیره کرد که هنوز هم جهان استکبار از این بهت بیرون نیامده است.

وی ادامه داد: جریانات اخیر آخرین فتنه‌ها نخواهد بود و هرکس که از سخنان ولی فقیه خود عقب‌تر یا جلوتر حرکت کند به همان نسبت به فتنه نزدیک شده است.


راه نجات اقتصاد کشور، اقتصاد منهای نفت است

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی تحریم‌ها را فرصتی برای تقویت اقتصاد کشور دانست و گفت: می توانیم از تهدید تحریم ها به عنوان یک فرصت بهره ببریم و یک اقتصاد منهای نفت را در جامعه اسلامی ایران ایجاد کنیم.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه متأسفانه نفت باعث تضعیف اقتصاد کشور شده است، عنوان کرد: اقتصاد وابسته به نفت باعث شده اقتصاد کشور از پایه تضعیف شود؛ به صورتی که با فروش نفت و واردات بی روریه کالای خارجی، کمر تولید کننده داخلی شکسته شده است.

‏وی به آینده نگری مقام معظم رهبری در سال های گذشته اشاره کرد و افزود: این سخن مقام معظم رهبری که در سال های گذشته بیان فرمودند "توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی " در جامعه و دولت ها به خوبی به آن توجه نشد و زمان دغدغه و آینده نگری رهبر معظم انقلاب را به همگان ثابت کرد.

نماینده مردم بیرجند،خوسف و در میان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقشه های دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی تاکید کرد: آنچه واقعیت دارد این است که بحران‌های بزرگ بوده و خواهد بود ولی ملت ما همیشه از این دسیسه های دشمن سربلند و پیروز بیرون آمده اند.


فساد در مجلس دهم رخنه کرده بود

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه ما ملت بسیار خوبی داریم، تصریح کرد: مسئولین خوب و بد در دستگاه‌های اجرایی بسیار دیده می‌شوند و همین طور که برخی نمایندگان فاسد نیز در مجلس شورای اسلامی وجود دارند.

پایان خبر/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha