جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تفاهم نامه

حوزه/ معاون قضایی و حقوق شهروندی دادگستری قزوین خواستار انتشار فعالیت ها و برنامه های روحانیون دستگاه قضایی در خبرگزاری حوزه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام کثیرلو، ظهر امروز در جلسه ای با مدیر حوزه علمیه استان قزوین که در اداره کل دادگستری استان قزوین برگزار شد، با تبریک راه اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در این استان، گفت: اخبار و برنامه های حوزه علمیه قزوین در این رسانه حوزوی به خوبی انعکاس یافته و بنده همیشه آن را  رصد می کنم و باید از دست اندرکاران خبرگزاری رسمی حوزه به خاطر افتتاح دفتر در شهردارالمومنین قزوین قدردانی کنم.

معاون قضایی و حقوق شهروندی دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: آنچه که امروز باید مد نظر اصلی دست اندرکاران خبرگزاری حوزه قزوین باشد این است که فعالیت ها و برنامه های روحانیت را در دستگاه قضایی به خوبی انعکاس دهند.

خبرگزاری حوزه پیوند عمیق تری بین حوزه و مردم برقرار می کند

 حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین هم ضمن قدردانی از تلاش ارزشمند همه دست اندرکاران دستگاه قضایی، بیان کرد: امروز رسالت اصلی خبرگزاری حوزه  این است که ارتباط بیشتری با آحاد مردم داشته باشیم.

وی ادامه داد: خبر رسانی و اطلاع رسانی می تواند نقش موتور محرکه را در خصوص مجموعه ها و مدیریت ها ایفا کند و هم اینکه نقش مثبت حوزه های علمیه را در سطح استان نشان داده و پیوند عمیق تری بین حوزه و جامعه و مردم برقرار نماید.

امضای تفاهم نامه

حجت الاسلام حیدری، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین هم در این نشست، بیان کرد: یکی از وظایف قانونی دادگستری پیشگیری از وقوع جرم جرائم و آسیب های اجتماعی است که این وظیفه با نگاهی که اخیرا در دستگاه قضایی شکل گرفته پررنگ شده است.

در این جلسه همچنین تفاهم نامه همکاری مشترک دادگستری و حوزه علمیه قزوین امضا ء شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha