پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نمر

حوزه/ همزمان با چهارمین سالگرد شهادت" شیخ نمر النمر "نشست های سیاسی و اجتماعی پیرامون شخصیت و اندیشه شیخ نمر با حضور فرهیختگان و علمای جهان اسلام برگزار می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آیت الله شیخ نمر امامت جمعه شهر شیعه نشین العوامیه در شرق عربستان بود و در خطبه ها و سخنرانی های خود به انتقاد از حکومت آل سعود می پرداخت که آخرین بار در تیرماه سال ۹۱ و پس از طرح انتقاد از مقام های عربستان و تقاضا برای برگزاری انتخابات دستگیر و سپس به اتهام ادعایی "فتنه انگیزی در کشور" محاکمه و به اعدام محکوم شد.

موسسه بین المللی نمر باقر النمر طی بیانیه ای به معرفی نشست ها و گردهمایی هایی که پیرموان شخصیت و اندیشه شیخ نمر که با حضور علما و اندیشمندان جهان اسلام برگزار می شود ،پرداخت.

بر اساس این گزارش، برنامه های بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت فقیه ارجمند النمر (رضوات الله تعالی علیه) طی هفته جاری و هفته آینده برگزار می شود.

اولین برنامه مصادف با اولین روز از سال میلادی جدید روز چهارشنبه (شب پنج شنبه ) با عنوان چهارمین سالگرد آیت الله نمر همایش مقاومت و ایستادگی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی در حوزه امام خمینی(قدس سره) حجازی ها واقع در دورشهر برگزار می شود.

روز پنجشنبه (شب جمعه) ۱۲ دی ماه مجلس بزرگداشت شیخ شهید نمر النمر از سوی دفتر حضرت آیت الله مدرسی در حسینیه زینبیه خیابان ارم کوچه ۷ برگزار می شود.

روز جمعه (شب شنبه ) مصادف با ۱۳ دی  برنامه سالگرد شهید شیخ نمر از سوی جریان "الوفاء الاسلامی" در مرکز امام خمینی( رضوان الله تعالی علیه) دورشهر برگزار می شود.

روز دوشنبه (شب سه شنبه) همزمان با ۱۶ دی ماه "نشست تفکر سیاسی شهید النمر" در حوزه امام صادق(ع) با حضور نخبگان و مهمانان سیاسی و دانشگاهی و علما برگزار می شود.

گفتنی است؛ همراه با چنین برنامه هایی نمایشگاه عکس شهدا و برنامه های دیگری که متعاقبا اعلام خواهد شد ، برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha