جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
گردهمایی روحانیون شهرستان فامنین

حوزه/ حجت الاسلام عبدی گفت: نتیجه بصیرت دهی روحانیت به آحاد مردم در منبر ها و تجمعات مختلف، خلق حماسه ۹ دی می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، روحانیون شهرستان فامنین، امشب با حضور در دفتر امام جمعه این شهر، در خصوص برنامه های دهه بصیرت به گفت و گو پرداختند.

حجت الاسلام احمد عبدی، مدیر مدرسه امیرالمومنین(ع) فامنین، با بیان این خبر، اظهار کرد: در این جمع که شامل ۴۰ نفر از روحانیون و اساتید شهرستان فامنین بود، مصوب شد تا اعضا این جلسه نسبت به بحث بصیرت افزایی در این ایام، در مساجد و منابر مختلف توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: در کنار روحانیونی که مسجد و منبر ثابت دارند، تعدادی نیز به صورت گردشی موظف به حضور در مساجد مختلف شهر شدند تا، به بیان مباحث در زمینه روشنگری و بصیرت افزایی بپردازند.

حجت الاسلام عبدی در ادامه با تاکید بر اهمیت بزرگداشت حماسه ۹ دی، یادآور شد: نتیجه بصیرت دهی روحانیت به آحاد مردم در منبر ها و تجمعات مختلف، خلق حماسه ۹ دی می باشد.

وی تصریح کرد: ۹ دی نماد بصیرت مردم و ولایت پذیری آنها است و نشان می دهد که مردم با ولایت، پیمانی ناگسستنی بسته اند.

مدیر مدرسه امیرالمومنین(ع) فامنین در پایان، اصلی ترین وظیفه روحانیت در این ایام را روشنگری، خصوصا برای قشر جوان دانست و گفت: اگر جوانان در برابر شبهاتی که مطرح می شود، جواب درست را دریافت کنند، خودشان به خوبی می دانند که چه طور حماسه های بزرگی همچون ۹ دی را خلق کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha