جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: فتنه و فتنه انگیزی بحث جدیدی نیست و استکبار جهانی همواره در حال توطئه علیه نظام اسلامی است. ولی مردم با بصیرت ایران اسلامی با اطاعات از رهبر فرزانه تمامی نقشه های شوم آنها را نقش بر آب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در جمع قضات و کارکنان دادگستری استان قزوین، گفت: در فضای غبار آلود  فتنه ۸۸ مرزها مشخص شد و دوست و دشمن از هم جدا شدند که باید از این حماسه ها درس عبرت بگیریم و به نسل جدید یادآوری شود که دشمنان با همدستی چه حوادثی را برای ملت ایران رقم زدند.

وی ادامه داد: باید درس های حماسه ۹ دی را مرور کنیم و نباید از توطئه های دشمن غافل شویم، چون آنها برای ما برنامه دارند، لذا باید بصیرت خود را بالابرده تا ولی فقیه تنها نماند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز مقام معظم رهبری سکاندار انقلاب است و همواره توانسته اند کشور را در سخت ترین شرایط به خوبی مدیریت کنند تا دشمنان خدشه ای وارد نکنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد:  در فتنه ها حق و باطل عجین شده و همین باعث می شود برخی افراد راه را گم کنند، لذا هر فردی که می خواهد در فتنه های دشمنان از مسیر حق منحرف نشود، باید دنباله رو ولایت فقیه باشد تا شرمنده امام راحل (ره) و شهدا نشود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: آتش فتنه ۸۸ با روشنگری رهبری معظم انقلاب اسلامی و بصیرت آحاد مردم خاموش و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی مایوس شدند؛ امروز نیز رسالت اصلی آحاد ملت ایران این است که نگذارند ارزش های انقلاب کمرنگ شود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: فتنه و فتنه انگیزی بحث جدیدی نیست و استکبار جهانی همواره در حال توطئه علیه نظام اسلامی است. البته ولی مردم با بصیرت ایران اسلامی با اطاعات از رهبر فرزانه تمامی نقشه های شوم آنها را نقش  بر آب خواهند کرد.

وی در پایان یادآور شد: نهم دی در واقع یکی از روزهایی است که مهم ترین توطئه علیه انقلاب اسلامی با شکست سنگین مواجه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha