شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بیش از 100 داوطلب مسلمان و یهودی در مرکز اسلامی گلدرز گرین، خون اهداء کردند

حوزه/ در اقدامی میان ادیانی که توسط مرکز اسلامی روشنگری در گلدرز گرین لندن برگزار شد، بیش از 100 داوطلب مسلمان و یهودی، خون اهداء کردند تا هم به مردم کمک کرده و هم پل میان ادیانی بسازند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از jewishnews، مسلمانان و یهودیان در محله گلدرز گرین در لندن، طی رویدادی میان ادیانی خون اهداء کردند.

این فعالیت مشترک میان دو گروه مذهبی روی یکشنبه در مرکز اسلامی گلدرز گرین در شمال غربی لندن برگزار شد و بیش از 100 داوطلب در مسجد روشنگری گردهم جمع شدند تا خون اهداء کنند. 

 علی مدنی ، یکی از برگزارکنندگان مرکز اسلامی ، ضمن تاکید بر فواید خون دهی گفت: این کار جریان خون رو تنظیم می کنه ور در عین حال به دلیل کمبود اهداءکننده خون از قومیت های مختلف با افتخار این مرکز درهایش را به روی همه باز کرده و از فعالیت داوطلبانه آن ها استقبال می کند.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد اهدای خون نشان می دهد که مردم در زمانه ای که تفرقه بیداد می کند گردهم جمع می شوندو ما مفتخریم که بسیاری از مردم از سرتاسر جامعه امروز برای اهدای خون اینجا آمده اند.

 نیتان لوی روحانی یهودی در این رویداد شرکت کرده و گفت: می خواستم همسایگانم را ملاقات کنم و به مرکز اسلامی خون اهداء کنم زیرا اینجا مردمی هستند که تصور می کنند این اجتماع سخاوتمند و خیر، به جامعه ما تعلق ندارد!

 وی افزود: آن ها نه تنها قطعا به اینجا تعلق دارند بلکه گرمی و نیکوکاری شان و تامیل آن ها به همکاری با پیروان ادیان دیر برای من بسیار الهام بخش است. من و خانواده و جامعه ام همگی بی نهایت از اشتراک زندگی مان با این مرکز اسلامی غنی تر شده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha