جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 878657
۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
پیام محمد حسن رستمیان - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان، در پیامی میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان، با صدور پیامی میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام مدیر حوزه علمیه استان سمنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر اکرم (ص): مَن قامَ عَلی مَریضٍ یَوماً ولَیلَةً بَعَثَهُ اللَّهُ مَعَ إبراهیمَ الْخَلیلَ (ثواب الأعمال، ص ۳۴۸)

هر کس یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند، خداوند او را با ابراهیم خلیل محشور می کند.

روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار حریم ولایت و ارزش‌های مقدس عاشورایی حضرت زینب کبری (س) فرصتی برای تجلیل از سخت‌کوشان و خادمین مردم در عرصه بهداشت و درمان است.

حضرت زینب (س) نماد صبر، ایثار، مهر و الگوی پرستاران است که بدون تردید مقام ایشان اسوه و تجلی تام و تمام ایثار و فداکاری و صبر است، او که زینت پدر و یاور و غمخوار برادر بود، بزرگ بانویی که عنوان «بزرگ پرستار تاریخ» زیبنده نامش است.

امروز پرستاران با تأسی از این الگوی بی‌بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته‌اند و به عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان، زحمات و خدمات شبانه‌روزی این قشر زحمتکش و فداکار بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب، ضمن سپاس و قدردانی از خدمات صادقانه کادر سخت‌کوش پرستاری، خجسته سالروز ولادت بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب (س) و روز پرستار را به پرستاران گرانقدر مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان‌های استان سمنان، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

محمدحسن رستمیان

مدیر حوزه علمیه استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha