جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راه اندازی

حوزه/ معاون فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از افتتاح سالن تیراندازی ۹دی حوزه علمیه اصفهان در مرکز آموزش های کاربردی خبرداد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: همزمان با سالروز حماسه ۹دی، سالن تیراندازی حوزه علمیه اصفهان با همین نام، با حضور شورای معاونین حوزه علمیه اصفهان راه اندازی شد.

وی در توضیح فعالیت های ورزشی طلاب حوزه علمیه اصفهان، بیان داشت: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری به جوانان مبنی بر تحصیل، تهذیب و ورزش که یکی از مصادیق این جمله حکیمانه متوجه طلاب جوان است که در حوزه های علمیه در حال تحصیل می باشند، لذا برای طلاب در کنار تحصیل و تهذیب در عرصه ورزش نیز گام های خوبی توسط معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه برداشته ایم.

معاون فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: تمرکز حوزه علمیه اصفهان در سال جاری بر روی ورزش همگانی است، لذا طبق برنامه تربیتی طلاب، مقرر است ورزش صبحگاهی با حضور مربیان ورزشی مدارس در هفته دو جلسه برگزار گردد و همچنین امکانات ورزشی در مدارس تامین شد.

وی در مورد زیر ساخت های جدید حوزوی در عرصه ورزش، ابراز داشت: همزمان با حماسه ۹دی و با همت معاونت تهذیب و تبلیغ، سالن تیراندازی حوزه ،در مجتمع آموزش های کاربردی حوزه اصفهان افتتاح شد.

حجت الاسلام امیریان اظهار کرد: مقررشده تمامی افرادی که برای تیراندازی مراجعه می کنند حتما در دوره آموزشی کوتاه مدت شرکت کنند و ضمن آشنایی با تفنگ و نوع ایستادن و نشانه گیری، با معایب احتمالی تفنگ نیز آشنا شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha